Güncellemeler
+1 yıl
Burada yapacak olan var mı?
Acemi birligimi burada yaptim..
İctimalara hazirlikli olun gencler günde 4-5 defa rahat alinir..
Benim acemiligimde orda gecti erken dagitim oldum cok guzeldi.. usta birligim zordu..
Cevap
2Cevap
26.08.2019 da bende oradayım kısmetse bedelli gidiyorum. Var mi gidecek olan?
Amasya güzel. Memleketim sayılır
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar