Sahte rapor hazırladım ve sahte imza atmam lazım. Nasıl atabilirim?

imza bu imzayı atmam laz arkadaşlar. Ama öncelikle size kısaca açıklayayım. Benim devamsızlığım sınırda ve geç kaldığım için yok yazılmışım izin kağıdı vermediler. Raporda alma şansım yok artık. bende sahte rapor çıkarttım ama doktorun imzasını atmayı beceremiyorum çok çalıştım nasıl atabilrim bir fikriniz var mı imza atmamı kolaylaştıracak?
Sahte rapor hazırladım ve sahte imza atmam lazım. Nasıl atabilirim?
Cevapla