Günaydın hecele gün-aydın saçma değilmi gün aydın olduğunu zaten biliyoruz?

Bazı kelimeler üstü kapalı söylenirken saçmalık:D not: dalga geçmeyin lütfen:D henüz uyumadım hak verin :D
Günaydın hecele gün-aydın saçma değilmi gün aydın olduğunu zaten biliyoruz?
Cevapla