Kompozisyon yazamiyorum yani uzun cumle kuramiyorum fikir verir misiniz?

Arkadaslar moralim bozuk mesela patronum bisey sorsun nasil diye yorum istesin yani uzun cumle kuramam. Cok iyi deriim. Kendimi tam ifade edemem duzgun etkileyici cumle kurup. Hazir cevapta degilim:( onceden lise zamani yine iyidim ama liseyi bitireli 12 yil oldu. Kitap mi okumam gerek ne yapayim ben
Kompozisyon yazamiyorum yani uzun cumle kuramiyorum fikir verir misiniz?
Cevapla