Yasak değil mi? Buna nasıl bakıyorsunuz?
Ya bu detay şeysi yine mi geldi, püfff.
Ya bu detay şeysi yine mi geldi, püfff.
Bakkal denen gozleri paradan baska bisey görmeyen müşteriyi 10 karis surat ile karsilayan insan musveddelerinin sorumsuzlugundan ve ailelerin çocuk yetistirme bilincine sahip olmamasından dolayi 9 yasindaki cocuga sigara satiyorlar...
Bence almamaları lazım çok şey korkunç.
O ne biçim cümle :))
Üç sene önce bir tane çocuk, sigara almak istediğimde üzgünüm 18 yaşından küçüklere satmıyoruz demişti, Küçük gösterdiğimden mütevellit...
Sonradan anlaştık tabii.
Ufacık miniciklere satmamaları lazım da, kimin umrunda ki.
Hiç sevmediğim sey ya birde hava atmak için içenler var yüzümüze pööflüyorlar itici çok itici :(
Cevap
13Cevap
Bence de çok yanlış hatta bende yurtta bunun sakıncalarını çekiyorum. Arkadaşlar içiyor kokusu mahvediyor.
Valla şu son olaylardan sonra UFO'dan uzayli cikip abi cakmagin var mi derse sasirmam
Giriyor ne istiyorsa söylüyor parayı veriyor alıyor işte.
Nickinin hakkını veriyorsun
Thanks ^^
Normal degil aslinda muhtardan nufus kayit ornegi goturmesi lazim
satıcılar duzgun denetlenmıyo , satanlarda kuralları kaale almıyolar
votka bira raki esrar tas daha sayim mi ! Tr burasi hic zor olmaz
herkes kendi parasına bakıyor ya. ben kazanıyımda kim ölürse ölsün mantığıyla yaklaşıyorlar.
Geçen gün bana satmıyolardı 22 yaşındayım desem de inandıramadım kimliği çıkarttım en sonunda
ben16 yaşındayken carrefourdan bira bile almıştım :))
Yasak ama uyan yok ki
Satanlara sormak lazım.
18 bile az en az 20 olmalı
Burasi tr mumkun hersey
türkiyedeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar