Ayrıldıgına pişman olan bir erkek cesareti yoksa kıza yazmaz mı?

Onu hala seviyorum ama telefonda ayrılmak istediğini söylediği için bir daha iletişime geçmedim. Sadece bunu söylediğinde ağladım. Ne bagırdım ne kötü bişey söyledim. 2 ay sonra ilk kez karsılastık. onu görmezden gelmeme rağmen bana uzunca bir süre baktı. bu bakıslardan pisman oldugunu sezdim çünkü o eski sevgilisine bakıcak bir tip değil soguk çekingen özgüvensiz biri. sanırım artık sevmediğimi düşünüyor ve yazmaya cesareti yok. sizce?
Ayrıldıgına pişman olan bir erkek cesareti yoksa kıza yazmaz mı?
Cevapla