Yavru bir kedim var ve agresif mi yoksa kucuk oldugu icin mi degisik hareketleri var anlayamiyorum?

Daha 2 hafta once 2 aylik bir kedim oldu.Daha once hic hayvan besleme deneyimim yok,internetten cok arastirma yaptim bakimiyla psikolojisiyle ilgili ama yinede bu konuda tecrubeli olan arkadaslarada danismak istedim.Kedimin beni sevdigini biliyorum sevgisini gosteriyor bana ve eve alisti diyebilirim onunla cok fazla vakit geciriyorum.Yavru kedilerin isirma egilimi oldugunu biliyorum gun gectikce disleri dahada sivrilesiyor o canimi yaktiginin farkinda degil ama oyun oynarken,oksarken bana olan sevgisini gosterirken hemen agzini acip isiriyor.Bunu o kadar sorun etmiyorum buyuyunce gecer diye dusunuyorum ama asil anlamadigim cok fazla hareketli evin icinde deli gibi ordan oraya kosturup duruyor yururken bacaklarima atliyor mesela otururken kedilerin mesur saldirma pozisyonunu alip ustume atliyor ve bazende sanki beni hic tanimiyomus gibi oynarken korkup kaciyo yanimdan..Bunlar normal mi acaba korkmasi saldirmasi hiperaktif olmasi..Bide gun icinde ara ara hapsuruyor bunada bir anlam veremedim yardimci olursaniz sevinirim simdiden tesekkurler arkadaslar,
Yavru bir kedim var ve agresif mi yoksa kucuk oldugu icin mi degisik hareketleri var anlayamiyorum?
Cevapla