Profil fotoğrafına kız resmi koyan erkek kullanıcılar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Profil fotoğrafına kız resmi koyan erkek kullanıcılar hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Şahsen güzel değil diye düşünüyorum. Birisi kız resmi koyuyor özelden sapıkça şeyler yazıyor. Kendi kendime diyorum 'ne saçmalıyosun Ayten? Kızsın sen, o nasıl mesajlar' falan diye, sonradan fark ediyorum mavi olduğunu :D siz ne düşünüyorsunuz?
Profil fotoğrafına kız resmi koyan erkek kullanıcılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla