AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
bunun içinmi ölmek istiyorsun.. sırf onlar gördü diye.. hırsızlık yapmadın .. başkalarının ne düşündüğünü umursama.. sadece daha düzenli davran..
Hiç takmadan alıp götürecektin boşa sıkıntı yapmışsın
Oha kızım şuna bak falan diyip kahkaha attılar gözlerim doldu çenem titredi çok kötü oldum
Bu kadar taktı isen gidip tavşanlara götüreceğim deseydin
Odada tavşan olduğunu bilmiyolar ki bilseler ikimizi de kovarlar
Zor durummuş o zaman
Evet
Tek yapacağın şey, etrafındaki insanları bu kadar çok önemsemeyipte kendini bu kadar üzmemek olacak.
Evet ama çok kalabalıktı ne biliyim kimse yanlış anlamasın aç gözlü demesinler diye.
Dedeö çok anlatır israf çok kötü bişey bende çok açtım aç gözlülük ettim çöpün başında baktım atamadım yazık nimet
En iyisini yaptın, sırf kalabalık diye onların davranışı doğru olacak diye bir kaide yok.
Tamam Teşekkürler
Rica ederim. 👍👏
Utanmana gerek yok bir gun tavsanini yemekhaneye gotur al bir salayalik yedir sonra o lafi diyenlere kiskanan varsa onada yedirim kendi ellerimle de
Tavşan olduğunu bilmiyolar ki kilseler yurttan atarlar
elalem ne der düşüncesiyle yaşamayı bıraksan iyi edersin. içini şöyle rahatlatabilirsin. o salatalıkları kendin için değil tavşanın içinde çıkaracakmışsın odana
ya boşver milleti agzi olan konuşuyor takma kimseyi ama tavsanima goturuyorum cop mu olsun diyebilirdin kapak bile olurdu ona :)
Tavşan olduğunu bilseler ikimizi de atarlar yurttan
gidip şikayet edecek değiller ya
Ederler çok şımarıklar
o tipleri mi ciddiye alıyorsun ya bosveeer :) hem kimin başına neler gelmedi ki çok daha kötü rezil olanlar da :) herkes mutlaka bir kerede olsa bişey yasamistir :)
Evet haklısın peki teşekkür ederim
rica ederim o ani aklına falan getirme unut gitsin :)
Evwt öyle yapıcam artık
:))
:))
heh ışte böyle gülümse ya boşver milleti :)
canım ya çok samimi çok masum biri gibi geldin bana :( hiçte bile rezil falan olmadın b. k yesin onlar takma sen
Tamam Teşekkürler
nede ciddi yorum yaptın ya :(
Uzatmak istemedim ondan canımı sıktılar dalga geçen geçene
sen gerçekten çok masum iyi yürekli bir kızsın neden benim çevremdekilerin hepsi cehennemden kaçmış gibi :S Keşke arkadaş olsaydık :) ya bak dalga geçiyorlar çünkü bu kadar masum oluşun onların sinirini bozuyor
Teşekkür ederim sende öylesin
gizliden çıkayım mesaj at? olurmu
Tamam olur
hala ordamısın? :)
Evet canım burdayım
al :)
Uluslararası toplantılarda koskoca adamlar kadınlar neler yapıyor bir bilsen
Ne güzel işte israf olmasını engellemişsin. O kızların ben var ya...
Salatalığı o kızlara hediye paketi yapıp üzerine küçük bir not ekle "Sizin daha çok ihtiyacınız var" diye ver gitsin
Sen hiç moralini bozma yanlış birşey yapmamışın sonuçta eğer sen kendini biliyorsan karsıdakinin ne düşündüğü hiçte önmli değil
Dua et şeriatla yönetilmiyoruz yoksa elin kesilirdi
Hıı
Aslında bende olsa öyle olurdum boşver sankı kaç kere göreceksin onları yanlış birşey yapmadın :) ama kasma kendını
Umursama kimseyi. Herkes senin umursadığın kadar var olur senin için.^^
Evet haklısın
Cok buyuk sorun degil 1 salataliktan hirsizlik olmaz olamaz.. insanlari dikkate almma bosver
Onu yesem ya da çöpe atsam da aynı şeydi ama açken aç gözlülük ettim israf olmasın diye
Kafana takma bosver ne umursuyorsunki?
Öyle alay eder gibi konuşma kahkaha falan attılar ben bilmiyorum kaldıramam yani gerçi kimse kaldıramaz of
o değilde yazı yazma şeklini beğendim hatasız yazmışsın.
Bazı yerlerde yanlış yazmışım olay az önce oldu kötüyüm biraz kusura bakma
Dahil olan de leri ayırmamış
Bugün yerine büyün yazmış
Direkt yerine direk yazmış. Daha bokunu çıkarabilirim ama gerek yok:D
Kötüydüm biraz o şokla yazdığım için söylediğim gibi yazmışım kontrol etmedim
Olabilir güzelim. Hatasız yazmışın deyince soyledim. Yoksa TDK değiliz, olabilir. :D
Hahaha o foto ne l*n @tantumverde
Her zaman kenarda bir para bulundur acil durumlar için cüzdanında olmasın harcarsn yoksa
Evet vardı ama not almak zorunda kaldım vize öncesi bir sürü not vardı alınacak
Ne var yrram tavşanım var ona yedirecem çok lazımsa sanada yediriyim deseydin keşkeee
Bu nasil bir gorus neden bir bayan olarak azda olsa saygini terbiyeni korumuyosun?
Öyle ohaa kıza bak salatalığı cebine attı diyenin bir tarafına o salatalığı sokmak nasıl bir görüş sence?
hiç bir bayan böyle konuşmaz @can3483 bu maviş kardeşim maviş
Sen öyle san :) küfür erkeklere has diye bir kural yok canımı sıkan olursa yedi sülalesine söverim
Yuru be kim tutar seni allahini seven tutmasin
salatalıkları cebine neden koydun ki açıkca deseydin tavşanıma verecem diye. üzülme dert etme olur böyle şeyler
Tavşan beslediğimi bilseler ikimizide dışarı atarlar
Dedenin gönderdiği harçlığı 15 gün önceden bitirdiğine mi inansam.
Aç karna 2 bardak su içtiğine mi?
Yoksa salatalıkları cebine soktuğuna mı?
Ne biçim film seneryosu bu?
Neyse boşver bişey olmaz.
Bu kadar insansınız bu kadar vicdanınız var ve kalbiniz bu kadar kötü.
Dedem emekli maaşıyla okutuyo bizi vizelerime az kaldı not aldım kitap aldımzaten yurt parası hariç bana kalan 150 200 lira çok şükür yetiyo ama sınav olduğu zaman not almak zorundayım.
Hazır su içiyorum normalde 5 litrelik su alıyorum ama param olmadığı için alamıyorum sabah kalktım ağzım kurumuş 3 odanın ortak kullandığı banyo tuvalet var oradan su içemiyorum denedim ama iğrendim tadı da çok kötüydü yemekhanedeki su temiz içme suyu çok susamıştım içtim.
Masaya oturup suyu içmeden önce kahvaltılık alıyodum salatalığı 1 değil 2 dilim aldım önceki gün akşam 4 de yemek yemiştim en son çok acıkmıştım yerim dedim ama suyu da içince midem doldu yiyemedim ben açlık nedir iyi bilirim çöpe atamadım.
Aç gözlülük edip yiyemedim bari götüreyim tavşanım yesin dedim elim ayağıma dolandı gördüler şımarık şımarık oha kızım kıza bak salatayı cebine koydu diyip kahkaha attılar.
Dondum kaldım çenem titredi gözlerim doldu.
Odaya çıkar çıkmaz da buraya yazdım. Ama sen neye inanmak istiyosan ona inan
Ben açlık nedir çok iyi bilirim. Zamanında neler yaşadım anlatsam ağlarsın, ama hayatımda bu kadar enteresan bir olay duymadım. İnandırıcı gelmedi..
Eğer gerçekse, Allah kolaylık versin.
Eğer yalansa, o durumlara gerçekten düşersen, anlarsın dalga geçmeyi..
Ya ben bişey demiyorum gerçekten Allah şahidim kimsenin de bana inanmasına ihtiyacım yok
Ne utanmasi ya normal bir durim degol kabul ama cok utanacagin sey degil. Tavsanim var torba bulamadim cebime koydum dersin hepso bu
Yiyemedigimi tavsanima götürüyorum dersin biter. Kimsenin haddine değil. Bende yapardım böyle seyler.
Eğer doğruysa gerçekten allah yardımcın olsun sabır
Neyse ya bişey demiyorum
kıyamam l*n . emekli maaşı 1000 tl civarı acaba nası bıtırdın o parayı?
Hepsini bana göndermiyor ki.
Dedem erken emekli oldu ondan 800 alıyo elektrik su falan ödüyor bende 400 yurda veriyorum öyle işte 200 250 lira benim
anladım. onların terbiyesizligini kafana takma.
Tamam Teşekkürler
Ben acli bilirim hesap numarani ver gonderim kardesim
Yok gerek yok dedem bu gün çekecek maaşını
Vallahi bacim bak sakasi yok bunun utancak bisede salla onlarii uyuzlar
Tamam teşekkür ederim
Madem paran yok , isteseydin öğrenciye kapımız açık
Ben utanıp babama söyleyemiyorum
Baba ayrı
Evet
Ne takıyosun ya insanların ne düşündüğünü kesinlikle önemseme kendi hayatına kimse karışamaz utanmana üzülmene hiç gerek yok ilerde hatırlayıp gülersin bu anını :D
tavşanını onların gözünde salatalıkla besle fırsat bulduğunda
Neden ufaniyon ki sen utanilacak biseg yapmadin relax ol kimseyide takma kafana
:) Sen kendini biliyorsun ya kimsenin ne düşündüğünü önemseme sana tavsiyemdir.
Ne güzel böyle anılara sahip olabileceksin en azından böyle düşün çünkü benim hiç olmayacak.
Sen hiç para sıkıntısı çekmedin mi?
Yazın cok fazla dikkatimi çekti bilesin...
Hayır demek istediğim o değil. Benim yurtta evde herhangi bir yerde öğrenci hayatım olmayacak demek istedim. Soranın hayatında anılar olarak kalacak.
bu da geçer yahu.. sabret az daha... nefis terbiyesi çok zordur...
O 2 bardak suyu içmeyecektim yemekten önce
sorun 2 bardak su değil, bunların üstesinden gelmen gereken şeyler olduğunu anlamalısın...
Haklısın teşekkür ederim
yaşadıkların zor şeyler ama bunlar seni olgunlaştırıyor... bir kaç gün sonra yıl sonra geriye dönüp iyiki yaşamışım bunları diyeceksin...
Keşke o günler hemen gelse
sabır nefis terbiyesi işte bu yüzden zordur... ama sonu hayırlı olur... merak etme kardeşim... allaha sığın
Inşallah Teşekkürler
Yurt orası. Mk Hilton'da sanki tabak çatal almış gibi utanıyor bak şuna ya 😄😄
Tamam hadi güldüysen git
Boşver kim ne diyorsa desin insaniz bizde herkesin basina birşey gelir yeri gelir parasizda kalirsin öyle insanlari takma boşver.
tavşanını al dolaştır ortalıkta salatalıklarıda ona yedir anlarlar zaten
Milletin ne dediği önemli değil senin onu ne yapacağın önemli ağzı olan konusur bosver
Bence takılma yaa insanlar hep konuşur yani önemli olan senin ne düşündüğün
gelen parayı idareli kullansaydın kzın bak tecrübe iste bir dahaki sefere idareli kullan
Ya bak tabi ki şükür para geliyo ama yazdığım gibi vize öncesi notlara kitaplara falan verdim
seni anlıyorum bende üni okudum benimde ac kaldıgım zamanlar oldu aileme tek bişey demedim ailem param var sanıyordu ama aslında yoktu para gönderelim diyordu param var diyordum benim beni düşünmeyin diyordum ailemin durumu kötüydü cok , sende ona göre idareli ol kitaplar notlar fazla para tutuyor biliyorum
aldırma sen onları ama yalanda söyle aynı böyle doğru söyle
Tamam Teşekkürler
ah şu ayrnı yok içmeye helikopterla gider sçmaya larımız :D
Kim o
Sktir et çok mühim değil. Sen ne için aldığını biliyorsun sonuçta.
Evet ama gözlerim doldu çok kötü oldum çok utandım
Utanmak için utanılacak birşey yapmak gerekir. Sen öyle birşey yapmadın.
Tamam teşekkür ederim
Keşke sende arkanı dönüp gülümseyerek tavşanıma vereceğim deseydin utanılcak birşey yok
Tavşan olduğunu bilöiyolar bilseler ikimizi de atarlar yurttan
Neden atarlar Peki?
Tavşan bu. Ne zararı var ki:(
Bilmiyorum kabul etmiyolar
Hayatta olur böyle durumlar tamamen iyi niyetli idin dert etme
Durumun cok kotuyse burs falan ayarlayabiliriz yardmci olurum
Yok teşekkür ederim gerçekten
var mı ihtiyacn dogru soyle bunda ayp bsey yokki bizde ogrenci olduk zorlandk.
Gerçekten kabul edemem teşekkür ederim
Ama var ihtiyacn demi
Yok yetiriyorum
Nerde okuyosun
tarzından tanıdım sitenin hikayeci trolüsün. inanmadım :/
cok sacma utanmana ne gerek var. tavsanıma vericem deseydin :/
bunda rezil olacak ne var gülenler mal sen normalsin sıkıntı yapma
Utanılacak bir şey değil. Salla gitsin.
Tamam Teşekkürler
Takman hata bırak ne derlerse desinler
Söyleseydin tavşanına goturduğunu canım ya uzulme
Bilmiyolar ki tavşan olduğunu bilseler ikimizi de dışarı atarlar
Hmm o zman kotu bir durum takma bu kadar unutulur uç beş güne
5 Teşekkürler
Tamam yazacaktım 5 e basmışım pardon
herkes kendine yakışanı söyler boşver
Teşekkürler
üzülme bu kadar. sen utanılacak bişi yapmadın.
Tamam Teşekkürler
uyu hadi
Uykum yok
peki öyleyse ben yatıyorum
tanımak istiyorum seni
Anlamadım?
yani merak ettim:)
Hıı anladım
Tavşanların geleceğini düşün ve utanma :D
Ya tamam güldüysen git
Keşke senin gibi insanlar daha çok olsa.
Tavsanim icin aldim dersin.
Dönüp bitane daha alsaydın.
Tavsana vericem deseydin ))))))))))))
Odada tavşan olduğunu bilmiyolar ki ikimizi de dışarı atarlar hem gözlerim doldu çenem titredi konuşamadım ki adım bile atamadım
Bos ver kafana takma )))
Utanma sende sıkıntı yok :))
O an utanma normal ama sıkıntı etme artik bence
Yok az önce oldu zaten odaya çıktım hala suratım sıcak ellerim titriyo
Senin için aldım gel bakiyim hıyar ye deseydin