Kızlar, 192 cm boyunda ve 82 kiloyum fitness yapıyorum ama arkadaşlarm kaslarımın fazla iri gözükmediğini söylüyor. Sizce erkeğin iri olması önemlimi?

ben kendimi gayet yeterli görüyorum ama belimin kalın olması gerektiğini söylüyorlar. ince belli olmak iyi değil mi :D
Kızlar, 192 cm boyunda ve 82 kiloyum fitness yapıyorum ama arkadaşlarm kaslarımın fazla iri gözükmediğini söylüyor. Sizce erkeğin iri olması önemlimi?
Cevapla