
Tencerede iki haftalik makarna var peynir ve süt ürünlerini yiyemiyorm....agzma ketcap mayonez siksam ölür muyum ?

Peynir ye ketçap ı boşver. ya da yemek sepetinden sipariş et. ya da sabaha dayan açlığa
Yaşadığın şehirde yoksa o ayrı
Un ve yumurta yok mu krep yap.
Şarkıyı boşver karnına bak sen ölecen sabaha açliktan hala şarkı diyorsun :D
İğrenç sakın yapma sakın kusarsın bak iyice boşalır mide :D
Tesekkur ederim :)
Hacı un varsa mayala hamur yap pişir ye onların hiç biri olmasa bir tane ekmek olsa :))
süt karbonhidrat açısından iyi gelir karnını tok tutar. sevmesende ölmemek için iç :)
Cevap
8Cevap
bir suru sey var olm orda. Daha kotulerink yasadim :D ketcap mayonez sık bise olmaz ama abartma miden bulanir. Makarna da kuflenmemisse yiyilebilir 😎
pamuk eller cebe beyler bayanlar kardeşimiz için herşey.
l*n yemin ederim dışarda olsam yollatırdım :D
Rakı iç yat sabah alırsın bir şeyler.
Ketçapı sucuk olarak gördüm uyumam lazım hemen
Üzdün be koca yürekli adam :(
11.000 sıralaması olup ana kuzusu olduğu için şehir dışına çıkmayan evde; 'bahçede bostan yan gel yat osman' takılan bir dost
Hangi şehirdesin dostum yakınsa bir koşu getireyim ev yemeği
Aman tanrım didim. Ayrı dünyaların insanıyız :D allah yardımcınız olsun knk valla zor iş
Vodka şişesi burdayım diyor :))
:)) rakı iç o zaman iyi gelir
peynirin hepsini sen bitir sosite var
Puding değil mi o ya :D
Ahhahah :D
hazır çokba yap onu iç bastırır karnını
Yine iyi peynir felan var
rakı iç. :)
Tabaktaki ne
Nesquik ye
süt iç uyu
Nesquiki ye
Ajajajh niye ya kurbanın olduğum akşam ekmek almıyorsunuz bakkaldan ya da fırından :/yakın olsaydın yemek yapardım sana.
Estağfurullah :)
pudıng yap :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar