+1 yılBelki de geceler iyidir? Ya biz göremiyorsak ya da görmek istemiyorsak ne olcak? Ya da iyi olduğunu ümit ediyorsak? Ya bu umut çok küçük umut büyümek yernine yok olursa? Ya da içimizde hiç umut yoksa biz var olduğunu sanıyorsak? Belkide önemli değildir...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Vicdanınla basbasa kalıyorsun yatakta pısmansan ıyı degıl geceler hep aklına takacaksın cunkı
01 Yorumla
Soran+1 yıltakılıyor ota boka
geceyi kiminle (lerle) nerde nasıl ne şekilde geçirdiğine bağlı değilmi :D
ben evede mal gibi filme sarıyorum şuanda birde buraya iyide sayılmaz kötüde :))06 Yorumla
Soran+1 yılorta yanı :)
Soran+1 yılyazdım
Soran+1 yılne demek
- Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGecelerin adamıyım, tabiki iyi :)
013 Yorumla
Soran+1 yılvay arkadaş :)
- +1 yıl
Tabi canım, kalk o bilgisayarın başından sokağa çık bak ki iyi mi değil mi :)
Soran+1 yılyalnız gece cıkamam :)
- +1 yıl
O zaman sütünü iç ve uyu, bu sorunun cevabını arama bebeeee :)))
Soran+1 yılbebe degılım 30 yasım benım :)
- +1 yıl
30 yaşına gelmişsin sokağa çıkamıyorsun geceleri harbiden evde kalmış dedikleri seni tarif ediyor :)
Soran+1 yılNe dusunursen dusun burası Türkiye ne demek istedıgımı anladın sanırım detaya gerek yok.
- +1 yıl
Evde kalmış diyince nasılda kızdı :) Evet burası türkiye 30 yaşında hatta tüm yaşlarda gece sokağa dışarı cıkabilen insanlar var bu kadar sığ düşünme..
Soran+1 yılTacıze ugrarasam kurtarırsın o zaman, :DDD aılem benım ızın vermez yalnız yasamıyorum sonucta.
- +1 yıl
Sen kendini bildikten sonra kimse taciz edemez merak etme, al işte.. ailesiyle yaşayanlarda cıkıyor geceleri sokağa merak etme. sen hangi şehirde yaşıyosun allasen?
Soran+1 yılBenım aılem mutevazı canım ızın vermez.
- +1 yıl
sanırım muhafazakar demek istedin?
Bencede sen cıkma dışarı cidden :)
Soran+1 yılıyı cıkmam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
- Diğer konusunda 810 cevap paylaştı.
+1 yılergenler sever 30 lu yaşlardaki kadınları. Elindekiyle yetinmeyi bilirsen her gece iyidir bence
07 Yorumla
Soran+1 yılben ergen sevmem en az 25 olur ama kucuklede evlenmem.
- +1 yıl
derdi evlilik değil zaten heyecan. Şu yaş muhabbetlerine de çok takılmayın kafalar uyuyorsa olur
Soran+1 yıltakarm ben:)
- +1 yıl
çok takan insanlar pek mutlu olamazlar. Gelişine yaşa çok sorgulama bence.
Soran+1 yılred ettıgım oldu yastan
- +1 yıl
sevgililik iyi kadın buyuk erkek küçük olduğunda gayet renkli ve eğlenceli ama evlilik düşünüyorsan sıkıntı
Soran+1 yılaynen oyle
+1 yılfarklı birşey arıyordum bende hayatı değiştirmek adına
015 Yorumla
Soran+1 yılne gıbı
- +1 yıl
bilmiyorum işte ama böyle yürümeyeceği kesin google a hayatı değiştirmek yazdım bakınıyodum neler bulabileceğime anlamsız bir çaba işte
Soran+1 yıluyumaya calıs barı
- +1 yıl
uyuodum ztn uyandım işle ilgili bidaha yataga gelince uykum gelmedi
Soran+1 yıltak kulaklıgı gır yataga uyumasanda dusun askını fılan :)
- +1 yıl
sen uyumak için öyle mi yapıosun:D
Soran+1 yılkulaklık kulagımı kasındırıo bı zaman sonra bas agrısı yapıyor ben bu ara dusygusuzum takmıyorum bıseyler uzun zamandır
- +1 yıl
belli ki oda çözüm olmamış farklı birşeyler yapası geliyor insanın içinden radarları açıp araştırmak lazım bişeyleri değiştirmek o kadar da zor değil aslında
Soran+1 yılıskambıl falı yap :)
- +1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=_u9KHs1nNgM bu daha ilgi çekici
Soran+1 yılıyı barı sıkılmazsın
- +1 yıl
sıkılmıyorum ki ztn zaman biraz fazla hızlı geçiyor bence öyle değil mi
Soran+1 yılbazen gecmez
- +1 yıl
elini sıcak sobaya basarsan geçmez tabi:D bazen de durduramazsın
Soran+1 yılhımmm
+1 yılKafani yastığa koyduğunda , rahatsa vicdanın " sahiden , iyidir geceler."
13 Yorumla
Soran+1 yılwayyy
Soran+1 yılcıddımı dedın bunu
+1 yılKafam kadar güzelse iyidir geceler
11 Yorumla
Soran+1 yılah canım ne guzle cevap :)
+1 yılKafamı yastığa koyduğumda aklımdan çıkmıyorsun. Sen ne güzel şeysin uyku. İyi geceler AD:a
017 Yorumla
Soran+1 yılahahaha :) iyimiş
- +1 yıl
canfezanın sözü. yaz bir kenara. Türkiyenin en iyi şairlerinden ;)
Soran+1 yılpekı:))
- +1 yıl
Gidiyorum dedi.. Güle güle dedim, Allah büyüktür. Allah'ın büyüklüğünü tartışmıyoruz dedi. Az daha kal dedim, senin küçüklüğünü tartışalım.. ;)
Soran+1 yılbanamı dıdın :)
- +1 yıl
sen gidiyorum mu dedin :D
Soran+1 yılkarmasık geldı dedıgınde
- +1 yıl
ben anlamak ve anlam katmak için bir kaç defa okudum. dedim ki vay be
Soran+1 yıl:)) Alemsın
- +1 yıl
dur daha bulursam yazayım buraya :D
- +1 yıl
İki gözünün arasında "lütfen çimlere bakmayınız" yazılı bir tabela asılı duruyor olmalıydı.
Soran+1 yılyaz bakım
- +1 yıl
Birgün senin de bana için düşer. O zaman görüşürüz.
Soran+1 yıl:))
Soran+1 yılyordun benı
- +1 yıl
sorry babe
Soran+1 yılonemlı degıl :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılgeceler iyidirde geceyi mahveden ergenler oluyor :)
01 Yorumla
Soran+1 yılahahaha :) demı
Diğer konusunda 5,5b cevap paylaştı. Geceleri bilmem ama kafalar iyimiş galiba 😉
11 Yorumla
Soran+1 yılhangı kafalar :)
Diğer konusunda 312 cevap paylaştı. İyi ya nazar değmesin.
01 Yorumla
Soran+1 yılsevındım:)
Mature'ler ilgisini çekiyodur belki ;))
015 Yorumla
Soran+1 yılyanı
Soran+1 yılAmacın ne dedım bebeye bısey demedı henuz :DD
Soran+1 yılAvcunu yalar pıslık :))
Soran+1 yılyazmadı yazsa verırım agzının payını
Soran+1 yılısım olmaz fırcalardım bısey dese
Soran+1 yılınsanla dalga gecmem ben
Soran+1 yılıyı geceler
Soran+1 yılsorun degıl ıyı geceler
+1 yılO cevap yazdığı sürece gerçekten iyi geceler :)
08 Yorumla
Soran+1 yılderken
- +1 yıl
Tumblr üzerinden yazışıyoruz. ne zaman gireceği belli olmuyor :)
Soran+1 yılsıkıntı ıs
- +1 yıl
Beklemeye değer :)
Soran+1 yılsanal ask yalan ask be canım :)
- +1 yıl
ah o gülüşü bir bilsen :)
Soran+1 yılbılemeyız :)
- +1 yıl
:) :)
+1 yılmatureden hoşlanmak suç mu ama çocuk ne yapsın :D
014 Yorumla
Soran+1 yılben anlamam mature fılan
- +1 yıl
olgun bayanlara takılan kısaltma. meyçır değil, matuuur diye okunur. Ufak bir aydınlatmadan sonra olgun ve bakımlı kadınlar çoğu erkeğin dikkatini çeker bu durumdan rahatsız olmanızın aksine mutlu olmanız gerekir sonuçta bu sizin tercih edilebilitenizi göstermektedir
Soran+1 yılsende oylesın galıba
- +1 yıl
yani maturelerden hoşlandığım söylenemez ama çekici kadınlardan tabi ki hoşlanırım
Soran+1 yılsenın kadar yıgenlerım var o gozle bakmaz bı kadın cok kucuklere
- +1 yıl
tabi ki ama bu da bir bakış açısı dediğiniz gözle bakanlar da olabilir bunu asla bilemeyiz değil mi? Hem ben herkese bir şans verilmesinin doğru olduğunu düşünüyorum sonuçta sizden hoşlanmış birisini neden geri çeviresiniz ki yanlış mı düşünüyorum?
Soran+1 yıltanımıyorum bıle takıpcının bırı ılk kez gordugum bı unıle ya ne ısım olur
- +1 yıl
tanımaya çalışsan o na o fırsatı versen belkide tanıdığına çok memnun olucaksın yani bunu yapmadan bilemezsiniz küçükhanım :)
Soran+1 yılya arada boye askıntı oluyor kucukte sanalar
- +1 yıl
yani tabi ki askıntı olmaları kötü bir durum sizi rahatsız edecek kadar ileriye gitmeleri de öyle tabii ama hepsi bunu yapacak insanlar değildir tabi ki
Soran+1 yıltatlı cocuklarda var abazan gıbı davranmayan
- +1 yıl
yani ön yargılar o tatlı çocuklarla tanısmanıza engel oluyo iste hepsine bu şekilde yaklaşmasanız tatlı çocuklarla da tanışabilirsiniz :)
Soran+1 yılama seks ıcındekıelr o gozle bakyrlar ıste
- +1 yıl
tabi o konuda seni rahatsız edenler hakkında sonuna kadar haklısın bu sonuçta senin istemediğin birşey
şu laftan tiksindim yeminle
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklsında yazmıs cocuk
Bence geceler iyi. Gecelerin şuçu ne 😂
00 Yorumla- Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılkendimi ölüdürcem yeminle
06 Yorumla
Soran+1 yıloldur o zaman :P
- +1 yıl
susss cevap verme bana
Soran+1 yılx per kasmamı derdın cocuk senın
- +1 yıl
xperde neymiş la
Soran+1 yılyorma benı hadı ıyı geceler
- +1 yıl
triplere gel.. iyi geceler
+1 yılbirisi iyi geceler demesimi lazım iyi olması için.
01 Yorumla
Soran+1 yılhayır onu demedım
+1 yıldeğil geceyi iyi yapan bir cift sozdur
02 Yorumla
Soraneyvallah sağol
- +1 yıl
Sanada eyvallah
- Diğer konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılgınaaa geldi artık bu :))
05 Yorumla
Soran+1 yılılk ben sormadım mı bunu cevap vermek ıstemzsen gormezden gelseyd
ın keske.- +1 yıl
çok gördüm burada ondan dedim tribe girme
Soran+1 yılgırercem ıste
- +1 yıl
tamam
Soran+1 yılgırdım :)
+1 yılaynı şeyi bende yaptım itiraf ediyorum
012 Yorumla
Soran+1 yılne yaptın
- +1 yıl
konuşmak için sana yazılan mesajın aynısını yazmıştım
Soran+1 yılah kıyamam pas veren olmadımı
- +1 yıl
yürümedim o anlamda değil konuşmak içindi sadece:)
Soran+1 yılkonusmadımı pekı
- +1 yıl
ters tepki vermedi konuştuk çünkü amacım kötü değildi yanlış bir tavırda sergilemedim
Soran+1 yılnıkaha gıder belkı :)
- +1 yıl
yok canım sende masumane bir konuşmaydı sadece:) pişman deilim bir daha olsa bir daha yapardım:)
Soran+1 yıltamam bob kardes :)
- +1 yıl
:)) güzel sohbetti
Soran+1 yılburandanmıydı
- +1 yıl
hayır ya şu an ikimizin arasındaki sohbetten bahsediyorum:)
+1 yılHayatta en iyisi geceler ama uyumassan
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen canım
Geceler boş ve karanlık yanında kimse yoksa
011 Yorumla
Soran+1 yılevet öyle bıraz
Soran+1 yılnedenkıne:P
Soran+1 yılgercekte bul bırını
Soran+1 yılo zaman neden yalnızım dedın be kardesım :DD
Soran+1 yılAmacın bellı senınde
Soran+1 yıltamm ol :DD
Gece en guzeli.
02 Yorumla
Soran+1 yılne güzel asıkmısın
Diğer konusunda 3,9b cevap paylaştı. nah iyi berbat
013 Yorumla
Soran+1 yılsebebı neydı kı :)
Soran+1 yıltam sormadım
Soran+1 yıldegmez bosver
Soran+1 yıl:( Bende ıyı seyler yasamadım ama senınkıde uzun zamanmıs Allah karsına en ıyısını cıkarsın sadık senı sevecek bırını İnşallah.
Soran+1 yılkıyamam ya dınlerım canım benım ne olacak
Soran+1 yılne yasamak ıstememesı kendıen gel bı kız ıcın degmez emın ol köpek gıbı pısman olur o yansın derdıne sen basını dık tut toparlan bıran evvel.
Soran+1 yıltamam dedıgın gıbı olsun
+1 yıliyi geceler bebek.
01 Yorumla
Soran+1 yılıyımı guzel :)
+1 yılBilemedim şimdi
06 Yorumla
Soran+1 yılbılınce yaz:)
- +1 yıl
Yanlız geceler ablacım
Soran+1 yılevlendırek senı :)
- +1 yıl
Yok ya yaşım genç daha Ev iş ve belki bir de araç bunlar olmadan olmaz :)
Soran+1 yılHaklısın gencsın sakaydı
- +1 yıl
:)))
- Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEh işte.
04 Yorumla
Soran+1 yılıdare eder dıosun
- +1 yıl
Öyle olması, iyi demektir bayan.
Soran+1 yılhım pekı
- +1 yıl
Hım ok.
Neden uyku yok
044 Yorumla
Soran+1 yılyok ıste
Soran+1 yılaynen
Soran+1 yılaydınlık be :)
Soran+1 yılısık acık :))
Soran+1 yılbassak :)
Soran+1 yılne oldu
Soran+1 yıloy tam benı anlattın ınce elerım sık dokurum, karasızım, secıcyım, cekıngenım, sıkılganım :)
Soran+1 yıloooooooo harıkasın cansın can :)
Soran+1 yılne bıldn benı sendmeı o burctansın
Soran+1 yılguzel analız tşkr ederım
Soran+1 yılbellı ısım yok ama unıde okudum bosa ama
Soran+1 yıltekstıl uzerıne
Soran+1 yılıyı sağol sen
Soran+1 yılıyı sayılır sen
Soran+1 yılıs bulamadım arıyorum hala
Soran+1 yılbellı bı meslek yok işletme okudum acıktan senın ne
Soran+1 yılaslında örgunde okudum 2 sene hıc bırını sevmedım sen ne okuyrsun
Soran+1 yılgüzel umarım ıs bulursun
Soran+1 yılAnkarada sen
Soran+1 yılBurada buyudum okudum herseyım burada gectı aılemleyım.
Soran+1 yılsen nerdesın
+1 yılya değilse? :)
02 Yorumla
Soran+1 yılbana ne arkadas :)
- +1 yıl
:D :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılKotu.
03 Yorumla
Soran+1 yıldeme
Cevap sahibi+1 yılSarimsakli yogurt yedim
Cevap sahibi+1 yılBurcun ikizler mi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar