

Volvo s60 t5 kullanıyordum satmaya karar verdim aslında memnundum ama değişiklik yapmak istiyorum sizinde fikrinizi almak istedim


Audi, Mercedes, Bmw çoğu kişide fark farkındalık isteyenler volvo vb araçlara yöneliyor. Bence volvo'yu tercih etmelisin...
Bende öyle düşünüyorum yollarda s80 ben hiç görmüyorum desem yeridir farklı olduğunu düşünüyorum
Volvo kardesım dünyanın en guvenlıklı arabası Volvo uretıyor
Biliyorum s60 kullanıyorum zaten memnunumda ama aklım karıştı işte bakacağım artık
Sorman bile hata tabiki audi a6
S80 performans bakımından daha iyi ama audi ninde görüntüsü var
Cevap
5Cevap
Tartışmasız
Audi 16.
Bende audi den yanayım ama tam karar vermedim henüz
Güvenlik ise Volvo. Estetik ise Audi
Her zaman Volvo babuş.
kesinlikle A6 bence
Bakacağım bende audi düşünüyorum
a6 kesinlikle
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar