Arkadaşlar film izleme alışkanlığım yok normal bişi mi bu sizce?

Ne bilim açıyorum izlicem diyorum hemen sıkılıyorum biraz ilerletiyorum sonra kapıyorum 2 saat kim bakacak diyorum geçen sinemaya gittik arkadaşlar ile 15 dk sonra çıktım. Ne yapmalıyım,
Arkadaşlar film izleme alışkanlığım yok normal bişi mi bu sizce?
Cevapla