Abim şu an eve geldi ve kimsenin sesi çıkmıyor ya bu ne Ayrımcılık böyle?

Alt kattan tıkırtıları geldi Abi'min Kalktım baktım Abim beyefendi daha ceketli yeni gelmiş ta sabah çıktı okula gitmek için kimsenin sesi çıkmıyor ona ne isterse onu yapıyor şu an gürültüsünü bir duysanız alt kattan üst kata geliyor o çıkarttığı sesler eve gelince bile bir araba anahtarı fırlatması var ki gecenin altında sanırsınız ev yıkılıyor bu ne sorumsuzluk ya o şu an yaptığı gürültünün onda birini yapsam babam kalkar salakmısın kızım sen diye 1 saat azarlar beni müzik dinliyor aşağıda ya yuh artık ya zaten bu saatte gelme gibi bir olasılığım yok benim parçalarlar beni üstelik babam avukat yani öyle cahil bir insan değil Londra da dil eğitimi falanda almış birisi ve ikimize yapılan bu Ayrımcılık ortada ya haksız mıyım? ayıp ama artık?
Abim şu an eve geldi ve kimsenin sesi çıkmıyor ya bu ne Ayrımcılık böyle?
Cevapla