Oğlan sigara içtiğimi öğrendiği için benden ayrıldı. çok saçma değil mi. Erkekler içebiliyor bize gelince farklı tavırlar kız içemez filan. Hani gerçekten çok mu önemli bu sizin için
3 sa
Cevap
20Cevap
İçmiyorum, içmesin isterim. Alkol içene alkolü bıraktırıyorsunuz ya mesela, o hesap.
Alkol kötü zaten içilmemesi gerek te sigara farklı
Ben aromalı slim sigara kullanıyorum ve çok çekici içiyorsun diyorlar itici falan değil bu devirde kullanmayan cok azdır
İçiyorum. Ve erkeklerin ne düşündüğü o kadar umrumda değil ki.
Yoo değil. Kendim de içtiğim için öpüşürken beni rahatsız etmiyor
Bende tercih etmem sigara kokusu aşırı itiyor
Bence bir hanımefendiye yakışmıyor ve adama da böyle tavırlar gelmiyormuş ki bıraktı net adammış ama
İticisin dedi baya hakaret etti daha güzel bı üslupla bırakamaz miydi
İtici demek hakaret değil ki o an gözüne itici gelmişsin ney bu adamın burcu mesleği
Ya şöyle söyleyeyim ben içmediğim için benim için karşı tarafında içmemesi çok önemli
Kısmen haklısın aslında
Hani diğer konuda sen de haklısın Eğer erkek içiyorsa kadın da diyebilir Sen içiyorsan ben de içerim. Hani bu iticilik değil de birazcık beklenti ile alakalı bence
Yo kendi kararı içebilir
Oğlan içmediği için ayrılmış zaten mk hala erkeklere bkk atma derdinde
Erkekler çoğu içiyor ve kızlar bişe demiyor biz içinde sorun olduk ama
Sizin cinsinizin aklı başında kafası çalışanı neden Yok
Bk atacağına soruma cevap ver
Neye cevap vermem gerekiyor
Ben de içtiğim için hiç itici gelmedi bana
İcemeseydin peki sorun olurmuydu
Yani neredeyse 16 yaşımdan beri içiyorum. Hiç içmiyor olmayı düşünmek zor. Çünkü o zaman kokusu rahatsız edebilirdi
Hayır degıl seksi geliyo bana
Sende iciyormusun
İçiyorum
Yok ya bahanesi olmuş
Ben içmediğim için itiçi ve kötü kokuyor
Ben içmiyorum içen de istemem muhtemelen
Bazıları itici buluyor ama bence değil.
Ben daha ziyade sağlıksız olduğunu düşünüyorum.
Sigara içen kızı ben de sevmem
Bence tam tersine çekici.
Ben de içenler yapamam.
Sigara içen birini bul.
Erkeği de kadını da itici. Teşekkürler.
İtici
Knk sigara içen kız ney RED FLAG
İtici
Evet.
itici
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Duyduğun üzüntüyü ve haksızlığa uğramış hissini çok iyi anlıyoruz 😔. Bir ilişkinin böylesine kişisel bir sebeple bitmesi elbette can sıkıcı. Toplumdaki çifte standartlar konusunda sana kesinlikle katılıyoruz; bu durum oldukça yorucu ve adil değil. İnsanların kendi tercihleri olabilir, ancak bu seni değersiz kılmaz. Karşındaki kişinin beklentileriyle senin bireysel seçimin her zaman örtüşmeyebilir. Kendine nazik ol. ❤️🩹✨