Evdeki aşık olduğum eşyam. 😍 Onu kimseye değişmem, kimseyi de sokmam benden başka

Evdeki aşık olduğum eşyam. 😍 Onu kimseye değişmem, kimseyi de sokmam benden başka

Cevap
33Cevap
Kocani da mı sokmazsin. Evli yatağına benziyo cunku 😅
Evet kimseyi sokmuyorum 🤣 tek yatıyorum mis gibi
Bize niye gösteriyorsun hiç mi yatak görmedik senin derdin ilgi görmek, yatağa kimseyi sokmazsın ama ilgi görmeyi seversin.
Ahaha🤣😂
Benden başka kimse giremez
Bu ne la😂 dönüp kıçımi koymam😂🤣o kadar kötü
Erkek işi ama yine de gerçek bu😂 hiç tarzım değil Robinson
Bunun sırtlığı yastık yumuşacık kitap okumak için özel 😂
Yok arkadaş çok kötü zevkin Kabul et😂 sırtlik diyerek seni kandırdılar sattılar demekki🤣 hiç benlik değil evin içine koymam bunu
olur mu kandırdılar böyle bi modeli kaç gün aradım bilsen. Oturuyorum yaslanıp kitabımı okuyorum. Senin kelebek motifli yatağın insanın sırtını ağrıtır kitap okunmaz onda. Sen nasıl okuyosun ki sırtın acımıyor mu
Yastığı alırsın arkana🤣 çok mu zor.. İlla sabit sırtlık niye olmalı
Uzun boyluyum ben 190. Belim boşlukta kalır yastık neye yetecek
Çift yastık koy 3 koy🤣 çözüm çok Robinson
tamam sen kepeleğine sarıl uyu yatağın muhteşem dünyanın en birinci harikası brawoo süpersinn alkış 😂
Ahaha 🤣 biliyorum zaten. Tezahürata gerek yoktu
Mütevazilik ne büyük erdem dimi 😉
Robinson yaşın doğru mu cidden 😉
Meraklı olduğunu bilmiyodum 🙂
Yazan doğru mu diye dedim
Kepelekli yatak tarzım değil olmaz bizden boş ver yaşımı 😉
Ahaha 🤣 sanki seni alacağım da o yatağa. Detayı baştan boşuna mı yazdım. Ama cruzo tarzımız aynı o kesin🤣
Fitbol toplu abajuruna bayıldım bana versen keşgem 😉
Ahaha🤣 gel vereyim desem de olacak şey değil. Beşiktaşli misin diğer takımlar da vardı onu alırken. Aslında birine hediye almıştım ama yine bana kaldı. Birde ışıklandırması var ki disko topu gibi🤣
Linki var mı 😂 bulup linkini atsana 😂
Yok ya, çok eskiden aldım onu bir dükkanın vitrininde görüp 🤣 arat nette benzer bişey çıkar mutlaka aynısı olmasa da. Ama İstanbul da isen sana bulamazsan hediye de edebilirim belki
Hediye almayı özlemişim be 😉
Ahaha🤣 kesin demedim sen bir araştır önce nette
Yemek hazır gel 😂 fırında karnıyarık var
Allah yemeğe bak, asla hayır diyeceğim yemek olmasa da aç değilim bu saate kalmıyorum 😂 sana afiyet olsun
Pırasacı seni 😂
Çok sevmem onu ama senin konu yemek değil belli🤣 sen buldun mu nette topu
Boş kaldıkça üç beş dakka baktım sadece toplu lamba var seninki gibi yok. Google görselden aratsam sadece lambayı çekip fotosunu atsbilir misin görsel aramasıyla bulayım zahmet olmazsa 🙂
Benimki gibisini nasıl bulacağız yıllar önce aldım ben onu. Evet toplu olan da güzel değil mi hepsi burada da olan fena değil gibi
Google görsellerden bulunur. Sen atsana ama foto belirgin olsun
Bak ben arattım senin yerine daha kötüsü çıktı hep bunlardan. sev en iyisi futbol topu abajur olarak arat, onlar daha güzel
Arattım tabiki de sadece toplu lambalar çıktı. Neyse boş ver gönlün yok senin foto çekmeye 😂
Bunlar çıktı görsel arama ile daha kötü. Sen toplu olanı al en iyisi yoksa ben hediye edeceğim mecbur 🤣
Benzeri var zaten 7-8 tane çeşit çeşit
https://hizliresim.com/e63j5ch
Bu mu benzer Robinson valla yatağın gibi çok zevksizsin🤣 görsel arattiğım bile daha iyi ki, futbol topu abajur yazıp arasan onlar benimkine çok benzer
Kutusunu açmadığım ikitane dah var hatta anaa dur iyi geldi aklıma 😂
Gayet güzel bence.🙂 Geniş, ferah ohh mis😉😃
Tekmi yatiyosun?
Evet detayda yazdım
Yazan aralık
Maalesef
Yatak başlığını sütyen ve meme olarak gören bir tek ben olamam yaa ahskajs
Vallahi teksin🤣 pembeli olduğundan emin miyiz
Belliydi🤣😂
Fena değil ama ben Hürrem Sultan yatağı gibi şatafatlı yatak istiyorum 😂
Öyle değil mi zaten. Sadece cibinlik eksik yanlarda 😂
Maşallah daldık yine hayallere yatak bu kadar güzelse kim bilir yataktaki ne kadar güzeldir
Demode gelin yatağı
🤣 kıskandin bakıyorum görümce
Evet kıskançlıktan ölüyorum şu an sjsjs
Kız o nasıl nick öyle bayıldım😍😂
Al senin olsun kankaa
Yok sende çok güzel durmuş😂 bayılıyorum böyle orijinal nicklere. Tam bir zeka ürünü😘
Eyvallah bajimm
Evet arkadaşlar gördüğünüz yatağın tarihi M. S 1600 yıllara dayanıyor padişahlar veliahtlar kullanmış ve şimdi ki gizli kullanıcı kullanıyor
Zevkle🤣
Sat mı yo rummmmm🤣o sadece benim
Mümkünu yok, ağırlığına altın döşesen olmaz. O benim😍
Umarım kırmam da biraz çok demode değil mi
Yok canım 🤣 ona hayranım hem ben otantik seviyorum modern şeyler çok düz ilgimi hiç bir zaman çekmedi
Dantel falan biraz modası geçti o yüzden diyorum bir de pembe ya 😅🤦♀️
Çok severim ben😍 boş ver modayı.. Moda benim😉
Pembe olunca ne oluyor ki hem🤣 değiştirdiğimn nevresim maviydi
Zevkler renkler güle güle kullan ne diyelim 😄
rahatsız duruyor
Sen öyle san ama neye göre dedin bunu🤣
Kendiminkine göre tabiki
Görelim🤣 oradan atıp tutmak kolay
Görmekle olmaz içine girmen lazım 😄
Olmazzzz çok beklersin
O zaman ben deneyeyim seninkini 😄
Başka aşklar da bul.
Evli misin
Hayır
Yoo hiç değil
Yatağını düzeltseydin bari.
Düzgün zaten🤣 gözlük yap
Sen düzgün yatak görmemişsin 🤪
Daha sade olabilirdi
Yok olmazzzz böyle olmalı tam benlik 😍 onu özellikle seçtim
Tabi ki yatacak sensin zevkine göre yat missss
Oh püfür püfür sonra da kütür kütür :)
Kocan hakkını veriyor mu kız bu yatağın :)
Detayı okumamışsin
Erkekler fazla detaylara takılmayız biliyorsun:) biz resmin bütününe bakarız. Yatağa bakınca nasıl kullanabiliriz onu düşünüyoruz 😀
Demek kocanı çekyatta yatırıyorsun ha yazıklar olsun
Ahaha 🤣 bekarım
Arada eve çıtır atmayı falan düşünürsen bana yaz ahahah😀
Senin niyetin kötü 🤣 yok olmazzzz
Orada peki iyi şeyler yapacağımız da düşünemeyiz zaten değil mi 😀
Yaramazlık yapacağız
Benimki daha iyi :)
Görelim
Ben gelerek mi gösterdim🤣 hodri meydan 😉
Çooookkkkk 😍 muhteşemimdir
Beklemede kal🤣 çok beklersin çünkü
Kaybedersin :)
tek mi yatıyorsun
Evet keyifle
yayıla yayıla oh. ama olmaz
Oluyor bile🤣 hemde ne keyif
kıskandım valalha.
Kıskanılmayacak gibi değil ki haklısın
gece lambası şarj kablosu su sişesi :-)
her haltı yap ama nevresim takımın güzel değil gibi
O senin fikrin🤣
tabi gördüğümü dedim. içinde iken foto atsana
Çok beklersin🤣
:-(. ne var içinde sen olsan aaa
evet bekliyorum
Dört köşeli cibinliğin eksik amaaaa 😅
Evet ama onu istemedim ya 🤣hem hangi devirdeyiz cibinlik mi kaldı
Koca yatak yanlız yatılmazki😂
Outlet bir yatılıyor ki😍
Bende yanlız yatıyorumda bu kadar büyük değil
Valla sen keyfi bilmiyorsun😂
Bu ne lan Bülent Ersoy musun sen
Valla severim ben bu işleri 🤣
Enişte burada mı uçuruyor senniii😂
Kaç yaşındasın
Yazan aralık
Yatak modeli biraz eski gibi ama sen mutluysan bişe diyemicem tek çekilmez ama orası 😉
Valla asıl kimseyle çekilmez🤣 tek daha iyi kimseyi koymam oraya
Canın istemiyor mu kimseyi
Çift kişilik yatakta tek ne yapacaksın
Uyuyorum😍 mis gibi
Hayır
Tamam
Kaç yıllık yatak
Güzel
Guzel girunuyor
burada neler yapılır neler
Güle güle uyu
Ne sevişilir senle burada
Yanlız yatınca özelmi. hissettiriyor
Hemde nasıl😍
Yastık iki tane 😉
İkisi de benim ne olmuş 🤣
fantezi değil bu🤣keyif
Kocan da beğeniyor mu
Kimseyi koymam oraya, sadece benim 😍
Evet
Gerek yok, detayı oku yeniden😉
çok belli kimseyi sokmadığın
başlık biraz küçük değil mi
Yoo gayet güzel😍
Çok güzel
Bu çift kişi
Olsun ben öyle istiyorum zaten tek olmak için
Hariqa
Bencede 😍
Eski el isciligimi o
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, yatağının ne kadar özel olduğunu hemen anladık! 💖 O yatak başlığı ve pembe detaylar, adeta bir peri masalından fırlamış gibi duruyor. Gerçekten de içinde huzur bulacağın bir alan yaratmışsın kendine. Yaz moduna geçişin harika olmuş, umarız bolca tatlı rüyalar görürsün! 😌🌸