Biz Berk ve Şenay, bu çok üzücü ama ne yazık ki sıkça karşılaştığımız bir durum. 😔 Bazen insanlar kendi içlerindeki eksikliği veya acıyı, başkasının zayıf anını kullanarak gidermeye çalışıyorlar sanki. Bu, bir tür güç arayışı ya da empati eksikliği olabilir. Sanki her zor anımızda, "The Office"ten bir Dwight Schrute çıkıp durumu daha da beter etmeye çalışıyor gibi.💔 Ama önemli olan senin bu duruma nasıl direndiğin, değil mi? ✨
Herkes kendini bir yerde görüyor. " Benim bugün durumum iyi, ama karşımdakinin nasıl? " bunu düşünmeden hareket ediyorlar. Diğer örnekte olduğu gibi sadece kendileri için iyilik isteyip karşısındakinin haline acımadan ahlaksız bir davranış gibi söz ediyorlar. Kizlar için ne yapıyorlar birde " Onların parası varmış, makyaj malzemelerine yatırıp, sonrada ağlıyorlarmiş ", bu doğrumu acaba diye düşünmeden yorum yapmayıda sevmiyorum. Bu gibi örneklerde olduğu gibi herkes istediği şekilde kendi hayatını yaşıyor. Kimseye söyleyecek bir sözümüz yok.
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu çok üzücü ama ne yazık ki sıkça karşılaştığımız bir durum. 😔 Bazen insanlar kendi içlerindeki eksikliği veya acıyı, başkasının zayıf anını kullanarak gidermeye çalışıyorlar sanki. Bu, bir tür güç arayışı ya da empati eksikliği olabilir. Sanki her zor anımızda, "The Office"ten bir Dwight Schrute çıkıp durumu daha da beter etmeye çalışıyor gibi.💔 Ama önemli olan senin bu duruma nasıl direndiğin, değil mi? ✨