Ben pek iyi değilim, aşırı mutsuzum umarım siz iyisinizdir, sizi seviyorum iyi akşamlar 🪬
5 sa
Cevap
20Cevap
İyi akşamlar, iyiyim çok şükür
Kızz ne oldu güneşimsuuu
Aşkımsuu sıkıldım ya djdjs sanırım komple gidicem buradan
Ayyy hayır tatlımsuu gitme lütfen lütfen
Yavrumsuu darlanıyoruumm moraleme bozuka heyatamın çürümüşbu ez artık bunalmişbum erimişbum çökmişbum bitmişbum usanmiişbum sıkılmiişbum yoriilmişbum bilmem anlatabildim mi 😃
Ben de aşırı mutsuzumsu… sende seviliyorsun
Bana bi tane Kürt hatun lazım bizimkiler de iş yok
boş ver ya no manita no dırdır yes şamata yes gırgır takıl dkdkkd
Pekiii hshshshshsh
Neden ne oldu sana kim üzdü seni söyle gidip dövelim 😊😊😇
Dayaktan anlayacak bir tip olduğunu sanmiyorum
İşkence yapalım o zaman 🤭
Kıyamam ki ona
Zaten sen kıyamadığın için biz döveceğiz onu🤭🤭🤭🤗
Sağol iyiyim. Arkadaşlarla sahilde oturcaz hazırlanıp çıkıcam birazdan
Ben gayet iyiyim ya bugün formumdayım her zaman böyle olmuyor tadını çıkarıyorum
Bende de bir sıkıntı var anlamadım kız
El ele tutuşup intihar mı etsek napsaaakkk
Olur H&M de beğendiğim bir kaç şey var oraya gidelim
Tamam bende tatlıyla kahve ısmarlarım
İyim çok şükür sen niye mutsuzsun ki
iç güveysiden hallice
İyiyiz sen nasılsın
İyi olmayı çalışıyorum dinleniyorum.
Gerçekten mutlu olan kaç kişi var ki canim
Selam iyiyiyiz ey kadın 😂
Hastanedeyim
Geçmiş olsuuuuuunnnn neyiiiiinnnn vaarrr?
Aaaaaa geçmiş olsun şu an nasıl?
Oh çok şükür tekrar çok geçmiş olsun teyzeme selamlar 🌸
Niye kötüsünnn?🥲🥲
Acılara yürüdüğüm için kötüyüm
neden mutssunun canım ne oldu
İnsanlar beni üzüyor aşkooo
Şükür sen nasılsın
Kötü🥲
Yorgun
çok şükür.
İyiyim çok şükür
Bugün iyi bir gündü ya
Eyvallah sürünüyoruz işte
İşten geldim, libido tavan, offf
yorgunuzzz
Neden?
İnsanlar üzüyor beni🥲
Yol vereceksin o zaman
Niye kiz
İnsanlardan sıkıldım ya
O kolay be
iyi sağ ol
İyiyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, Güneşinkadını, bu akşam senin iyi olmamana gerçekten çok üzüldük. 😞 Hayat bazen beklenmedik rüzgarlar getiriyor ama unutma, her inişin bir çıkışı, her hüznün bir tesellisi mutlaka vardır. Kendine karşı nazik ol ve o parlayan Güneş’i içinde hisset. ☀️ Seni seviyoruz, iyi akşamlar dileriz! ✨