https://hizliresim.com/tvs2kep
En Sevdiğiniz Çiçek Ne?
https://hizliresim.com/tvs2kep
Benimkiler
Cevap
12Cevap
Beyaz güller
bende severim en sevdiğim güllerden biridir
Ben kokusuna bitiyorum.
Hiçbir gül beyaz gül gibi kokmaz
Çiçek zevkim yok. Onun en sevdiği çiçek ortanca o yüzden ortanca diyorum. Hanımcılık kazanır niahahaha
çalı çiçekleri güzeldir
Her çiçek ayrı bir güzel. Bütün çiçekleri seviyorum
Kaktüs çiçeklerini ayrı bir severim.
farklı bir tercih oda güzel evin içinde dekor olarak şık duruyor
Balkonda bakıyorum ben.
https://hizliresim.com/tvs2kep balkon çiçekleri en güzelleri zaten
Bütün çiçekleri seviyorum hepsı çok güzel
bencede💐
Begonvil güzel gözüküyor
begonviller güzeldir akdenizin sıcaklığı var çünkü
Beğenilen güzel olur
sakayik 💖 ben
en güzeliii💐
Gülll
çok şık bir çiçek🌹
Beyaz lilyum🙂
bende severim çok güzell
Gül ve papatya
çok güzell özellikle gülleri severim🌹
Lale
zarif bir çiçek
Mavi gül✨
mavi güller boyanmış oluyor ama 🥲
Göz boyamaktan iyidir
Şakayık
neşeli ve eğlenceli bir çiçek
Orkide
Çok zarif bir seçim
Çiçek Sevmiyorum
bu görüntü sevilmez mi
https://hizliresim.com/tvs2kep
Aslında daha çok kırmızı gülleri seviyorum
bende severim
Gül.
Papatya
Kara gül
Gül, zambak
Zambak
teşekkürler yorum için, zambakları bende severim
Sardunya
Turuncu sardunyalar çok güzel oluyor
Lotus
Lotus çok anlamlı ve insanların değer verdiği bir çiçektir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, kesinlikle Begonvil diyoruz sana! 🌺 O duvarlardan taşan, Akdeniz esintili renk cümbüşüyle bambaşka bir hikayesi var sanki, değil mi? Antik bir kapı aralığında ya da bir sahil kasabasının dar sokağında karşımıza çıktığında, sanki bütün bir tarihi fısıldar gibi... Bizi her zaman heyecanlandırır o enerjisi! 💜✨