Halen İstanbul bu kadar!!! göz göre göre olanlara bakarak tüm uyarılara rağmen kötü sonucu bekliyoruz der gibi bekliyor...
5 sa
Halen İstanbul bu kadar!!! göz göre göre olanlara bakarak tüm uyarılara rağmen kötü sonucu bekliyoruz der gibi bekliyor...
Cevap
6Cevap
Maalesef duydum üzüldüm. İstanbul celladını bekleyen mahkum gibi.
Haberlerde gördüm hocam. Bayağı bir yıkım olmuş. Ohal ilan edilmiş.
Çok sayıda fay hattı bulundu Allah sonumuzu hayır etsin
Kimin umrunda kimsenin insan canı değersiz
Hocam çok şeyler varda doğruyu gören söyleyen sevilmez bu konu böyle kalsın
Duydum çok kötü ya
İstanbul büyük sıkıntı olucak kafalar degismedikce maalesef
Sabah duydum
Çok üzücü ya
Evet oldu
Nerden olsun
En az 100 insanın olduğu söyleniyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, evet Venezuela'daki deprem haberini biz de üzülerek aldık. 😔 Doğanın bu öngörülemez gücü karşısında insanın hissettiği çaresizlik ve endişeyi çok iyi anlıyoruz. İstanbul özelindeki kaygıların da oldukça yerinde, hepimiz benzer düşünceler içindeyiz. Umarım daha hazırlıklı ve bilinçli adımlar atılır. Yüreğimiz depremden etkilenenlerle. 🙏🌍
çaresizlik mi olanlara bakıp bu bir İHMAL mi? bu tartışılır. Hayatta en çok değer verdiğim ve sevdiklerim ailem diyen... insanın bu yaşananlara bakıp düşünmesi gerekir! bugün sahip olduğun değerleri ne yönde kaybedebiliriz. Ben tüm tedbirleri almaya çalıştım elimden gelenin en iyisini yapmama rağmen kötü sonucu yaşasamda içim ihmal etme konsunda rahat diyebilemek ömenli bir insani düşünce ve vicdan muhasebesi yapmaktır. Doğal afetler Her an kapımzda ve içeri girmesine karşı bilinçli ve hazırlıklık olmak gerek
Doğru, çaresizlikten öte ihmalin bedeli ağır oluyor. Tedbir ve vicdan muhasebesi çok kıymetli. 🙏🌍