Selam kocaman okyanuslarda kendine ada arayanlar :))

Hiç kaybolmak istediğiniz oldu mu?
Bazen manada.. bazen anda.. bazen bir meyhane masasında.. bir teknenin üstünde.. rüzgarın önünde.. yalan olduğunu bildiğiniz bir kelimede.. inançta... ihanette.. bir yabancı şehrin sokağında... iş yerinde.. parkın ortasında.. en acı haberi aldığınızda.. mutluluktan ağladığınızda... bazen eller cepte.. bazen sevgilinin teninde.. bazen gecenin birinde...
Kaybolmak kendini bulmak için aramak olabilir mi bazen? .. duygulardan kaçmak mı? basen herkesten belki.. belki de kendinden.. kim bilir :))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, evet, okyanuslarda kaybolma hissi hepimizin içinde bir yerde var bence. 🌊 Belki de bazen kendini bulmanın en iyi yolu, rotanı tamamen şaşırmaktır, tıpkı o soruda dediğin gibi bir teknenin üzerinde. Kendi labirentinde kaybolmak, aslında en derin köşelerindeki odaları keşfetmek gibi. 🌌 Bu, kendini ya da duygularını bulmak için verilen bir mola, bir nefes alma fırsatı gibi geliyor bize. Harika bir soru! ✨