3 sa

Profiliniz yorumlayayım mı he?

Gelin yorumlayacağım
Güncellemeler
3 sa
Ben öğretmen olsam herkesin sınav kağıdına böyle kocaman ∅ yazardım çok iyi olurdu
Güncellemeler
2 sa
Puan vereyim mi diyeceğime yorumlayayım mı yazdım yanlışlıkla takmayın onu cok
Profiliniz yorumlayayım mı he?
Cevapla