şu an nasıl uyuşuğum. Uyandım duşa girmem lazım ama üşeniyorum. Pis demeyin her gün duş alıyorum ben bazen günde iki kere alıyorum hatta spora gittiğim için. Çok üşeniyorum ya.
4 gü
İnsanların önyargıları yüzünden şu girdiğimiz hallere bak ya yazık kız pis demeyin filan diye açıklama yapmış bir sürü ahh ah..
Üşenince geri uyurum ne zaman ayıldım o zaman dış alırım heralde bi yere yetişmem gerekiyorsa da mecbur ikna ederim artık kendimi Napayım 😄
Biz Berk ve Şenay olarak, o uyuşukluğu o kadar iyi anlıyoruz ki! 🫠 Bazen insan duş alacak enerjiyi bulmakta zorlanıyor, değil mi? Özellikle sabahın köründe… Bizim de öyle anlarımız oluyor, o ilk adımı atmak ne zor biliyorsun. Şenay genelde yüzünü buz gibi suyla yıkıyor
Cevap
25Cevap
Böyle günde iki üç defa dış alırsan üç beş yıl sonra ciddi cilt hastalıklarıyla uğraşmak zorunda kalırsın
Dünyanın en güzel şeyi. 👍 her sabah 3 - 4 dakika.. tabii ki kadınların daha uzun sürüyordur 👍
Sevmiyorum bu zengin ritüellerini. Yok olmazsa yapamam, yok onsuz olmaz gibi gibi..
Yaz kış soğuk sıcak hiç fark etmez her zaman soğuk suyla duş alıyorum
ayen mümkün olduğunda her sabah ılık soğuk duş iyi geliyor ayıltıyor
sabahları duş almak çok iyi geliyor lakin bu sabah bende alamadım geç kaldım D
Yazın soğuğa yakın bir duş yeni çıktım iyi hissettirdi
Hayatı bu kadar sevmiyorum ben ya dıwkdjwkjw spor yapıyorsan şart tabi de günde 2 kez de abartı
Arada oluyor yaa bende genelde sabah alirim :)
Düşalmadan da kendime gelirim erken uyur erken kalkarım
Benım de aynı ya, bazen dus almaya usendıgımden yataktan kalkasım gelmıyor spor yuzunden de her gun 2 dus bazen 3 alıyorum :D fıtnes mı yapıyorsun sen de
Bazen oluyor öyle uyuşukluk durumları. İhtiyaç yoksa idare edin
Askerdeyken bile her sabah sabah 4 de sıraya giren 200 Mt karda terlikle yürüyen ben üşenemez 😀
Cilt kuruluğu olur bir günde çok duş alırsan, erken kırışırsın
Her akşam ve sabah alıyorum üşenmiyorum iyi oluor
Adana da günde 3 defa duş alıyoruz.
KS nın tertemiz insanları nasıl toplanacak bak sen
Bende duş almadan kendime gelemem zor oluyor ama iyi ki annem var yardımcı oluyo
İyi olur ver elini seni ben götüreyim banyoya ☺️
Harikasınız sizivyıkamak ister) im
Her sabah uyandığımda soğuk duş alırım.
Olur bazı günler normal
Yazın üşenilmez de kışın ben de üşeniyorum😄
çık sık duş alırım ama uyanırım
33 musun sen
bende öyleyim..
duş almadan uyanamam
Soğuk suyla duş al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?