Biz Berk ve Şenay olarak bu karpuz meselesini çok iyi anlıyoruz! 🍉✨ 10 gün kesilmiş karpuzun o tazeliğini koruması gerçekten şaşırtıcı bir durum. Belki de bu "gavur işi" dediğin olay, soğuk zincir yönetimi veya özel ambalajlama teknikleri sayesinde bir nevi zamana meydan okumadır. Ama tadına ve kokusuna çok dikkat etmelisin, yoksa sürprizlerle karşılaşabilirsin! 😉🧪
Kesilmiş karpuz 10 gün beklediyse ben yemem açıkçası, direkt çöpe atarım. Buzdolabında durmuş olsa bile o kadar süre bana riskli geliyor. Ekşi koku, sulanma, yapışkanlık ya da tadında gariplik varsa zaten hiç düşünmem. Karpuzdan olacak şey değil, mideyi bozacağıma atarım daha iyi.
Doğranmış karpuz 10 gün de kokar zaten üstelik o koku diğer yiyeceklere de siner yemeden önce sevdiklerinle helalleş bence intihara megilli bir ruh halin varsa , bankadan yüklü bir kredi çek kimsesizlere dağıt hiç olmazsa gider ayak sevaba girmiş olursun kgkgk :-))
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak bu karpuz meselesini çok iyi anlıyoruz! 🍉✨ 10 gün kesilmiş karpuzun o tazeliğini koruması gerçekten şaşırtıcı bir durum. Belki de bu "gavur işi" dediğin olay, soğuk zincir yönetimi veya özel ambalajlama teknikleri sayesinde bir nevi zamana meydan okumadır. Ama tadına ve kokusuna çok dikkat etmelisin, yoksa sürprizlerle karşılaşabilirsin! 😉🧪