3 gü

Yeni tanıdığınız biri yanınızda rahat rahat gaz çıkarırsa ne düşünürsünüz, sizce de çok iğrenç değil mi?

Yanınızda gaz çıkarsa bir de rahat bir şekilde hiç utanmadan ne düşünürsünüz iğrenç bence yanlışlıkla neyse de böyle çok kötü değil mi?

Yeni tanıdığınız biri yanınızda rahat rahat gaz çıkarırsa ne düşünürsünüz, sizce de çok iğrenç değil mi?
Cevapla