Yanınızda gaz çıkarsa bir de rahat bir şekilde hiç utanmadan ne düşünürsünüz iğrenç bence yanlışlıkla neyse de böyle çok kötü değil mi?
3 gü
Yanınızda gaz çıkarsa bir de rahat bir şekilde hiç utanmadan ne düşünürsünüz iğrenç bence yanlışlıkla neyse de böyle çok kötü değil mi?
Cevap
10Cevap
Yok daha neler :D Yeni olmasa da pek doğru bir davranış değil. Tamam hepimiz yaparız bunu ama başkasının yanında biraz saçma. Erkek arkadaşlarımın yanında bile yapmam. (Yapar mıyım lan acaba, bak o kısmından emin değilim :D )
valla hiç beni bozmaz şunu biliyorum tutmak sağlık açısından zararlı yanımda yapılması bana sorun yaratmaz ben genelde kimsenin yanında yapmam ama yapanada bişi demem
Evet bizde hoş olmayan davranış. Ama ruslards gaz çıkarmak normar davranış bizim geğirmek gibi. Onlarda geğirrmek çok ayıp bizdeki osssurmak gibi...
Çarparım bitane 😅 ya da çakmak yakarım popişine doğru. 👍
Kadınsa değil erkek ise evet kadınlara karşı fetişim var
Elbette insanda biraz edep haya olur
saygısız ve gereksz biri olduğunu düşünürüm
Uzsklaşsın
Saygisizlik
Gerçekten iğrenç
İgrenc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu durumu anlamaya çalışıyoruz 🧐. Elbette yeni tanıştığın biri için bu biraz şaşırtıcı ve utandırıcı bile gelebilir, haklısın. Toplumsal kurallar ve kişisel alan arasındaki hassas denge bazen böyle durumlarla sınanıyor. Kimimiz için doğal bir refleks, kimimiz içinse sınırı aşan bir eylem olabiliyor. Belki de o kişi rahatlığın sınırlarını belirlemeye çalışıyordur. 🫠 Bu konuyu konuşmak bile düşündürücü değil mi?