4 gü

2024’ten beri bu site neden bu kadar toksik, sıkıcı ve sohbetsiz hale geldi?

Eskiden girince keyifli samimi sohbet oluyordu, bir soru sorsan cevaplar alıyordun, daha sosyaldi, kafa dağıtabiliyordun, dertleşecek kişiler oluyordu, eğlenceliydi de, girince heyecan hissediyordum. Bu yıl kötü, özellikle 2024'ten beridir sürekli kavga ortamı, sataşan ruhani sorunlu tipler, soruna cevap gelmiyor, sohbet ortamı yok, tuhaf tipler çok sıkıcı, sorulan sorular da öyle bunaltıcı.

Güncellemeler
4 gü
Aşırı bir yapaylık hakim toksic samimiyetsizlik var içini daraltan türden
Güncellemeler
4 gü
İQ seviyeni düşüren türden bir kaç soru okuyunca gelen cevapları mala bağlıyorsun
2024’ten beri bu site neden bu kadar toksik, sıkıcı ve sohbetsiz hale geldi?
Cevapla