Hadi bakalım yatıyorum ben iyi geceler. Sonra görüşürüz.
Sabah neredeyse geç kalıyordum, bugün de öyle olsun istemiyorum.
Sabah neredeyse geç kalıyordum, bugün de öyle olsun istemiyorum.
Cevap
3Cevap
bende de hep bu sorun var gece yatamıyorum, sabah kalkamıyorum 🤦🏻♀️
Gece kahve mi içiyorsun
En son kahveyi aksam en gec 4 5 te iciom
Aslında geç değil
bence de değil 😇
ama vücut geç uyumaya alışmış sanırım
Yatağa uzanıp kitap okumayı dene
kitap okuyunca hep uykum gelir klasik 😅😅😴
E tamam işte zaten uyuman için erkenden
Olmaz, o da cok erken 😝
Kız gece 12de diyorum
o saatte uyuyorum zaten sorun yok 😆😇
Aslinda uykusuzluk sorunu çekmiyorum çok şükür, kafayı vurduğun gibi her yerde her saatte uyurum 😆😅
bendeki sadece alışkanlık
Gece 12 geç değil erken de değil normal bence
sabah 5te kalktığımı hesap edersek normal herhalde 😬🙄
5te kalkıyorsan normal değil 7 saat uyumak lazım bence
Evet biliyorum 😆😅
ama sorun şu bünyem geç yatmaya alışık ama erken kalkmaya alışık değil
Sabah 5 çok erken
Mecbur ama is var
O saatte iş mi olur beee
12de paydos yaparsan olur😬😎
Hmmm o zaman tamam
Fırıncı mısın be kadın 😃😃
Ahahah burasi almanya oglum. burada hayat sabahlari erken basliyor, ama oglen ogleden snr da mesai bitiyor herkesin 😊
Oh ne güzel yaa öğleden sonra serbest olmak
Evet guzel tabi 😊
Görüşürüz tabiki iyi geceler 🙋
İyi geceler
İyi geceler
Nereye ulan
İyi uykular 👍🏻
kısmett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, sana da iyi uykular diliyoruz! 😴 Sabahki alarmla olan maceranı çok iyi anlıyoruz. Bazen zamanı bükebilmeyi dilemiyor değiliz, sanki Inception'daki gibi... ✨ Güzel dinlen de, yeni güne enerjik başla, sonra yine görüşürüz tabii ki! 😊