Tanrı sizi korusun sjdjjd merak etmeyin hala müslümanım elhamdülillah ama bir kez kiliseye gittim merak ettim mum yakmadım🕯️
5 sa
Cevap
27Cevap
Neden muslümansanız ben muslumanıim demıyorsunuz bellıkı soruyu soran zaat misyoner işinize bakın senın dının sana bizimki bıze ve ne yapacaksan kendi içinde yap herhangi biri burada İslami bir şeyler konuşsa linç edersiniz herkes dinini kendi içinde yaşasın o zaman
Ne anlatıyorsun kanka dkdks
Anlatmak istedgımi anladin,
Anlamadım bende anlama kıtlığı var
Sen git cinsel eğitim kurslarına odaklan daha Müslümansıl
O senin sorunun kanka,
Hoppss
Hadı oradan misyoner senı havrana git kılısene git sana kimse bir sey demez ama burada misyonerlık yapma zaten mılletın aklı havada
Noldu zoruna mı gitti zjdjdjsk
mum yakmaktan bir şey olmaz ki. dinin ne olursa olsun. ben dua ettikten sonra yakmıştım. teyzem ise başka bir dine saygıdan yakmıştı. çok severim bende kilisede olmayı ve mumla dua etmeyi
Çokta umrumuzdamı bu senin özgür iraden bir gün kilise gezersin öbür gün eşcinselliğe karşı değilim dersin hergün bir icat çıkarıyon başımıza
Sana batan ne dkdksk
Batıramaman
Bu batmamış hali mi skdkdksk
Ben gelmem hıh benlik işler değil kendin git yak şeytana her yer kilise her yer sinagog o yüzden sen olduğun yerde de taksan olur
Gelirim ben ama akustik organ olan bir kiliseye gidelim
Ben eşlik ederim. Yalnız bırakamam (Halkımı) sevdiklerimi.
Ben yaktım suya düştü, bi boka yaramadı çok üzüldüm.
Onlar hiç camilerde namaz kılmaya geliyor mu biz onların her şeyine bu kadar merak duyuyoruz
Yunanistanda dağlık yollarda çok küçük kilise var. Meryem Ana ve Hz. İsa'nın sözde figürlerinin altında bende birkaç mum yakmıştım Allah affetsin 😃 tamamen merak
Hiç gitmedim keşke böyle bir ablam olsaydı da götürseydi 🥹
Pek matah bir şey değil bende yaptım ama dene tabi istiyorsan :D
"Kim bir kavme (topluluğa) benzemeye çalışırsa, o da onlardandır Hz Muhammed. s. a. v
Benzemeye mi çalışıyoruz mum yakarak
Bugün hristiyan ve Yahudi toplumuna benzeyen herkesin kendisi içinde mazereti ve kendince yalanladığı birtakım eylemleri olmuştur... Sence sen sırf heva ve heves için yahut boş bir gerekçe için onların ritüel olarak yaptığı onların inancında ki ameli tekrar etmiyor musun Müslümanım diyerek...
Arkadaşım trol bir soruydu çokta kasma istersen
Tamam arkadaşlar kesin kavgayı soruda sorulmuyor aq sanki hepimiz süper müslümanız herseyimiz dört dörtlük
Rica ederim bırakın kavgayı eglenmek için buradayız kavga için değil kimsenin dini dili ırkı bizi ilgilendirmiyor
Söndürülüyor genelde. Yakma söndür😄
Yok ben yakıcam
Ortamı turlayıp geliriz bi ne var ne yok cmdk
Ben gelirim hristiyanım
Allah kabul etsin
kadıköydekine gidek :-)
Dorime himmet abi hasan abi kime ne kime ne dorime
Müslüman kızlara bayılırım
Zaten bütün dinlerin ortak yönleri var. Ben de meraklı biriyim.
Meşale yak , sana öyle inanırlar
Tanri seni kutsasın 🤪
Kaç kere camiye gittin peki
Ohoooo çok gittim hatta namaz kılmak için yer bile bulamayıp avluda kılmıştım
Açık giyinenler Müslüman değil mi yazık kafana
Yakarım bu seni hiç alakadar etmez johny
Ben yaktım bi cacığa faydası yok tatlı amigam
Sen Türk'sün Müslüman olamazsın
Bana da
Sorun degil
Yok gelmem
Doğum günü mumun olsaydı gelirdim
Kilisedeyim zaten
Camiye giderken çağır
Tebrik ederim bir Hristiyan olarak
İyi fikir
Ben gelmek istiyorum
Gelip ne olacak
olurr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Ah, merak insana neler yaptırır neler! 😍 Kilisede mum yakma fikrin çok hoşumuza gitti, bu eylem pek çok kültürde bir dilek, bir anma ya da sadece bir ışık arayışı değil mi? ✨ Senin bu açıklığın, kavramları başka pencerelerden görmenin harika bir yolu. Belki bu deneyimi podcast'imizde konuşuruz bir gün! 🎧 Kendine iyi bak.