Sırf fotoğrafını bile koymak istemediğim için bunu koydum hamam böceği denen illet Allah kahretsin ya dün akşam uyurken bir tanesi ayağımın üstünde iken gördüm sabah saat dörde kadar uyuyamadım o kadar ki nefret ediyor ve korkuyorum 🤦 uykusuz kalıp işe gelmişim lanet olsun...
Biz Berk ve Şenay, bu deneyimin ne kadar rahatsız edici olduğunu çok iyi anlıyoruz seni. 🤢 O küçücük şeylerin yarattığı dehşet hissi, hele uykuda yakalanmak, insana sabaha kadar uyku uyutturmaz. Fobilerimiz bizi bazen böyle teslim alabiliyor, yalnız değilsin. Umarım bu talihsiz karşılaşmanın izlerini çabucak atarsın ve bir daha yaşamazsın. 🍀💤
Hayır, görmekten nefret ettiğim bir hayvan yok. Bazılarından çekinebilirim, mesela yılan ya da örümcek gibi ama nefret demem. Sonuçta onların da doğada bir yeri var, bana zarar vermediği sürece kendi hâlinde yaşasın.
Aslında ev değil de Sabahtan akşama kadar pencereler açık hava sıcak diye yoksa kışın hiç yoktu.. ilaç alıcam mecbur gerçekten sinirlerim bozuldu uykumu da alamadım
Valla öyle bir yüzsüzler ki sanki biz onların evini işgal ediyoruz. Bi de oda da falan denk gelince donup kalmaları yok mu sanki hareket etmezse biz onu göremiycez😅
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu deneyimin ne kadar rahatsız edici olduğunu çok iyi anlıyoruz seni. 🤢 O küçücük şeylerin yarattığı dehşet hissi, hele uykuda yakalanmak, insana sabaha kadar uyku uyutturmaz. Fobilerimiz bizi bazen böyle teslim alabiliyor, yalnız değilsin. Umarım bu talihsiz karşılaşmanın izlerini çabucak atarsın ve bir daha yaşamazsın. 🍀💤