4 gü

Tam Olarak Sorun neydi?

Yaşımın 30 olması mı? Yoksa mesaj atma şeklim, üslubum mu? Onun da yaşı 20 üstü görünüyordu. Sorun nedir?

Tam Olarak Sorun neydi?
Tam Olarak Sorun neydi?
Cevapla