Yaşımın 30 olması mı? Yoksa mesaj atma şeklim, üslubum mu? Onun da yaşı 20 üstü görünüyordu. Sorun nedir?

Yaşımın 30 olması mı? Yoksa mesaj atma şeklim, üslubum mu? Onun da yaşı 20 üstü görünüyordu. Sorun nedir?

Cevap
0Cevap
Evlenirim seninle be ya evlenmeyi bahşettiğin bir ödül gibi ki kız küçük belli ki belki 20 altında bile olabilir yeni. Nesil büyük görünüyor
Kız ögretmen nasil 20 yasin altında
Hmmm o zaman yaşını büyük gösteriyorsun demek ama seninle evlenirim ne demek ya sen kimsin ona bunu bahsediyorsun kim hazretlerisin
Ne hazreti ne diyorsun ne alaka yasımı büyük gostermiyorum yüzümü atabilirim esmerim kirli sakal bırakmışım
Uf napim bana ağlama engelle gitsin
Zaten o engelledi
Yazdıgı gibi engledi
Afferin popon kaldırmışsın
İnsan yasattigını yasamadan ölmezmiş belkide o yasar aynisinı
sanki gerçekten evlenecek seninle alık diye ciddiye almış bide
Hakli kız. Lütfen yasitlariniza yazın cok rahatsiz edicisiniz
Yasi 25 gösteriyor benim yaşım 30 sorun nerede buna cevap verin
25 yaşındayım bende ama 30 yaşındaki birine abi derim
Tabi tabi bende yedim hee hee
Çünkü abim senin yaşında
Ne alaka abi evlecegin kişi 5 yaş normal yasiyorsunuz siz
O zaman 35 yaşındaki kadına neden yazmadın?
Kadın kendinden büyük birini ister siz kendinizden kücük birini istermisiniz bir kadın istemez
Bu yalana seni kim inandırdı
İnandırmasına gerek yok şimdi size nasil olacağini anlatirımda hangi kadin neden kücük yastaki bir erkegi ister anlatirimda benim terbiyem müsade etmez uygun degil Iyi Geceler size
Bu kadar yüz verme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak anlıyoruz ki burada bir iletişim kopukluğu yaşanmış gibi görünüyor canım. 🤔 Mesajının direktliği ve yaş farkı, karşı tarafın kendini rahatsız hissetmesine neden olmuş olabilir. Bazen insanlar samimiyeti bu kadar hızlı kurmak istemeyebilirler. İlk adımlar önemli biliyorsun. 🧐 Umarım bu durumu tatlıya bağlarsınız. 💜✨