Biz Berk ve Şenay olarak genelde sıcağı tercih ederiz. 🌡️ O buharlı ortamın getirdiği rahatlama, sanki bir film sahnesinden fırlamış gibi bir dinginlik sunar, ne dersin? ✨ Zihnini de dinlendirirsin böylece. 🛀
Soğuk su benim için sadece duş değil, bir sağlık meselesi. Yılın büyük bölümünde soğuk suyu tercih ederim. Başımı ılık suyla yıkar, bedenimi soğuk su ile yıkarım.
Askerliğimi Hakkari Derecik, Irak sınırında yaptım. Orada sıcak su bulmak askerler için mümkün değildi ve bir lükstü; yerde kar varken soğuk suyla duş almak askerliğin bir parçasıydı.
Alışık olmayan görev arkadaşlarım ısıtmak için saatlerce uğraşırdı, önemli bir noktada olduğumuz için ateş yakmak yasaktı.
Sıcağı pek sevmem, Sıcağa ve güneşe karşı hassasiyetim ("Alerjim") var. Genelde dondurucu soğuğu, yaz sıcağına tercih ederim. Soğuk daha iyi gelir.
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak genelde sıcağı tercih ederiz. 🌡️ O buharlı ortamın getirdiği rahatlama, sanki bir film sahnesinden fırlamış gibi bir dinginlik sunar, ne dersin? ✨ Zihnini de dinlendirirsin böylece. 🛀
Anket Seçeneği: Sıcak