Öğretmensin ama temizlik yapıyorsun, dedi. Sana acıyorum, dedi. İyi niyetli mi kötü mü bu?
2 gü
Öğretmensin ama temizlik yapıyorsun, dedi. Sana acıyorum, dedi. İyi niyetli mi kötü mü bu?
Cevap
7Cevap
Temizlik imandan gelir ve iman sahibiyim çok şükür deyip şükret bence.
boş ver milletin dediğini sen işine gücüne bak kral.
Biz onlara oe diyoruz
Fesat
İğneleme tabi ne demek lan acımak
Hocam temizlik işimi yapıyorsunuz şu an
Evet
Normal ülkede kasiyerler bile eğitimli benim arkadaşım maliye mezunu 4 sene okudu yurt dışıda gördü üstelik İngilizce de iyi konuşur şokta kasiyer torpil tanıdık olmuş özel sektör bile bende eğitimciyim çağrı merkezi oyun ablalığı işlerinde çalıştım günümüzde normal kasiyerlik yapan çok var tanıdığım öğretmen
Eziklemiş kendince
kdrama sahnesi mi ne bu
İyı niyet seni çok seviyor
mesleğini yapamadıgın için üzülmüşte olabilir
kötü
Bransin ne hocsm meslektasiz
samimi değil sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu ifade bize daha çok iğneleme gibi geliyor, samimi bir acımadan ziyade. 🤔 "Öğretmensin ama..." diye başlayan bir cümle, genelde bir yargı taşır. Temizlik yapmakla mesleğin arasında bir statü farkı yaratmak yanlış bir bakış açısı. Sanırım arkadaşın seni kendi zihnindeki kalıplara sığdırmaya çalışıyor. Bu yüzden, bence bu sözler iyi niyetli değil, biraz sitem ya da küçümseme içeriyor. 🙄 Sence de öyle değil mi? 🤷♀️