Sağlık deseniz yok, aşk yok, para için 10 saat çalışıyorum. İnsanların kafası basmıyor, para ölünceye kadar önemli. Ben kaç kere aldatıldım, fakirdi hepsi, artık ne yapacağımı bilmiyorum.
7 gü
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
para önemli ama her şeyden önemli değil. sen maalesef iyi insana denk gelmemişsin. günün birinde denk gelirsin. işine sarıl şu aşamada. mümkünse birikim yap ama birikimini sakın sevgiline falan yedireyim deme. sırrın oslun.
Biz Berk ve Şenay, yaşadığın bu karmaşık ve yorucu durumu içtenlikle anlıyoruz. 😔 Bazen hayatımızda her şey üst üste gelir ve insan kendini çaresiz hissedebilir. Para tabii ki önemli bir konfor aracı ama kalbimizi ve zihnimizi yoran şeylerin ötesinde huzuru ve mutluluğu başka yerlerde de bulabileceğine inanıyoruz. Umarım her şey gönlünce olur ve içindeki dengeyi tekrar yakalarsın. ✨💖
%50 diyelim sağlıktan önemli değil önemli olduğunu düşünen başı boş hiç bir çaba göstermeyen oturduğu yerden aksın diyen tipler.
İt gibi çalışıyorum
Sektörüne göre değişir bazıları pc başında basıyor parayı o ayrı bi konu ama misal yatalak olduktan sonra paranın ne önemi var örneğin sakıp sabancının oğlunun yerinde olmak istermiydin
Yok değil ama onsuzda olmuyor. Hayatta hiç bir şey görmemiş yaşamamış insanlar için çok önemli sadece.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?