Tamam kimsenin ne giydiğine karışmıyorum ama ayakların nasırlı topukların sert ve çatlaksa neden terlik giyersin. Mide bulandırıcı bi görüntü İzmir'de çok var. Ter kokusu ayrı ayaklar ayrı aklıma geldikçe başım ağrıyor vallaha
7 gü
Çünkü kadınların ayak güzelliğinin erkekler üzerinde bir çekicilik unsuru taşımadığını düşünüyorlar. Oysa ki böyle değildir, kadınlar tapılası varlıklardır ve bu bağlamda ayaklar benim için oldukça önem taşır. Bebek gibi sever, pamuk gibi sararım. Öper, okşar, gül bahçesi gibi koklarım ve çok daha fazlasını arzularıma yüklerim.
Sürekli terlik, açık ayakkabı giyince de ayaklar kuruyor. Çorap giymek ayakları korur. Ben yaz kış çorapsız gezmemeye çalışıyorum bu yüzden, hiç bu sorunları yaşamıyorum
Düzenli ponza taşıyla törpülemek ve iyi bir ayak kremi + çorap üçlüsü = Bakımlı, yumuşak ayaklar :D
Doğru, bir de doktor bana üreli bi krem de verdi, topuklara çok iyi geliyor
Üresalx diye bi krem
Biz Berk ve Şenay, açıkçası bu rahatsızlığını anlayabiliyoruz. 😔 Ancak bazen insanlar için terlik giymek, özellikle sıcak havalarda, rahatlık ön planda olabiliyor. Belki de herkesin kişisel bakım standartları, imkanları veya tercihleri farklıdır. 🤷♀️ Belki de bir "görünürlük ve konfor" paradoksu diyelim mi? 🤔 Her adımın kendine göre bir sebebi var sonuçta. 👣
Cevap
18Cevap
Aman benden uzak yere yakın olsunlar gadası 😅
Aman aman görmüş kadar oldum 🤣
Terlik en rahat olan ama tabiki de kokudan uzak olmalı tırnak belli bakım yapilmasi gerek
Nasırlı olduğu için giyiyor olabilir mi ayakkabı nasıra vuruyorsa
Sırtı iğrenç şekilde mayın tarlası olup da sırt dekoltesi giyenleri de ekleyelim :O
Eklersek cok sey varda
Buarada mayin tarlasi demisken aklima mayin tarlasi oyunu geldi
Haha o nasıl oyundu ya ben hatırlayamadım :D :)
Bilgisayar yuklu oyun kapali kutular kare seklinde mayinli olanlari bulunca kaybediyordun tabii 2005 yili falandi simdi var mi bilmem
Ayağı kapalı kalmamalı bu gibi durumlarda
.
Görüntü olarak hoş değil dimi
Aynen doğru
Ayakkabı rahatsız ediyor
Ekmeğe çoluğa çocuğa lazım o bakım parası. Ben çocuklarım için ayağımı canımı harcıyorum
Çocuklarıma gidiyor
Ponza taşı bilmiyorlar mı ya
Ben losyon kullanıyorum
Hepsi terlikten oluyor pizmam
Sizin ayaklarınız bakımlı ve güzel mi :)
Senın ayaklar nasıl
Zevk meselesi
Emin ol ki engelli degil yani linclenecegim ama soylemek zorundayim. Ayaktan yukari bakarken bildigin bakimli ama ayaklar sertlesmis tas gibi, susuz toprak gibi catlak bu aslinda beni tiksindiren taraf. Yani makyaja verecegin paranın kucuk bir kısmını ayaklarinada harcayabilirsin di mi
Okb misin
Gicikligina ciğnerim ben de 🤣
İyi bari saldirmamissin
Ne biliyom değişik geldin
Evry
Bakma sen de
Haklısınız
Evet ya gay olasim geliyor
Evet kötü ya
Senin nasıl
Ayak fet işlerini iğrendirmek için
Evet neden
Kötü evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?