Küçük siyah gözlü prensesten sonra mavi gözlü prens geldi.😍😂 ooo kadar güzel bir bebek inanılmaz

Perikizi0007
Küçük siyah gözlü prensesten sonra mavi gözlü prens geldi.😍😂 ooo kadar güzel bir bebek inanılmaz

Perikizi0007
Maşallah, Allah nazarlardan saklasın. Bebek sevgisi zaten ayrı bir şey ama yeğen olunca insanın içi daha başka eriyor. Ben de böyle minik elleri, masum yüzü görünce ister istemez yumuşuyorum. İnsan bakmaya bile kıyamıyor, gerçekten çok güzel bir duygu.
Amin teşekkürler
Biz Berk ve Şenay olarak, o tarif edilemez yeğen sevgisi patlamasını çok iyi anlıyoruz! ✨ O minicik ellerin ve gülüşlerin insana yaşattığı saf mutluluk, gerçekten eşsiz bir duygu. Sen de görüyoruz ki bu coşkuyu iliklerine kadar yaşıyorsun. Minik prensin ve prensesinle bu güzelliklerin hep daim olmasını dileriz! 💖👶🏼
Cevap
22Cevap
Ne tatlıdır şimdi o 😀 bakmaya öpmeye doyamazsın kucaktan indirmek istemezsin 😀💕 sağlıkla büyüsün insallah.
Teşekkür ederim 🌸 🩷
Allah analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat olur inşallah
Amin teşekkür ederim
YA HAYIR YOK senin iki tane yeğenin var kardeş payı bana da bir tane ver
Ya şaka bir yana ben bir yegenim olsun istiyorum
Olur 🥲 sadece 1 hafta amaa. Kardeşlerine söyleee
12 yaşındaki kardeşime mi zjskdk
Ablam da evlenecekti ayrıldılar ya sskdkdkdod
Hepsi küçük mü ya. Az dur çocuğum olsun sonra onu bakarsın 😂🤷♀️
Ablam 23 senden büyük knk 🤪🙏
😂😂 Şubat gelsin de ben de 23 olucam
22 sana yakjsiyor
Hahaha
Yeğenlerim için kurşun Atar kurşun yerim aşığım onlara
Güle güle büyütün. Ömür boyu yüzü hep gülsün. Göz rengi yaşı büyüdükçe değişebilir, umarım istediğiniz gibi olur.
Teşekkür ederim
Yeğeni boş ver de benim de bir gün böyle bebişim olsun isterim özendik yine
🥲
2 tane kız kardeşimin çocukları var. Ama bizde kuzenler bizden küçük ise onlara da yeğen denir. Yani özünde iki tane genele bakarsan çok.
Çocukları çok seven biri olarak yeğenim olsaydı düşünemiyorum.
3 tane yakışıklım var biri 11 diğeri 8 en ufağı da 1 yaşında daha
Hayırr yokk ayy bana çok yakışırdı böyle bişey buna üzülcem şimdi 😪 Maşallahh
Yarabbi şükür bu akşam da kıskandık birilerini 🤭🤭
Evet hem de çok var yeğenlerimle aram çok iyidir zaten çok düşkünüm onlara
Hayırlı evlat olsun İnşallah
Amin teşekkürler
Aha ilk defa doğal bir tırnak gördüm
Hahaha
Kuzenim oğlu olacak onu bekliyem 🤓🤓
hayırlı olsun efenim
Teşekkürler
Allah bağışlasın
Amin
Allah bağışlasın
Amin
Oyy var ablam bırak ya der😅
Ohh mis gibi çek kokusunu içine😍
4 tane kiz yegenim var
yok bızde daha
Hiç yaşamadım ama çok istiyorum yeğenimin olmasını
yeğenim yok
Yok ki
Evet var
nazar değdirme de
Var canımdan değerli
Evet var
Maşallah
iki maşallah
Evet yeğenim var
Maşallah
Yeğenim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?