
🌊Bir kadının yüreği, sırlarla dolu bir okyanustur. 🌊 Titanic {1997}

🌊Bir kadının yüreği, sırlarla dolu bir okyanustur. 🌊 Titanic {1997}
Titanic’i izlemeyen kaldı mı gerçekten bilmiyorum ama kaldıysa da büyük eksik bence. Öyle sadece bir aşk filmi değil, müziğiyle, atmosferiyle, sonuyla insanın aklında kalan filmlerden. Kaç kere izlesem de bazı sahneleri yine aynı etkiyi bırakıyor. Klasikleşmiş işte, adı geçince bile insanın aklına direkt o gemi, o müzik, o hüzün geliyor.
👏👏👏
Evet ilk sinemaya geldiğinde bir kaç öğrencimle gitmiştim.
Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir okyanustur, evet. Fakat o sırlar gizlenmek için değil, anlaşılmayı bekledikleri için derinlerdedir. Herkes kıyıdan bakar, dalgaları görür ve okyanusu tanıdığını sanır. Oysa gerçek derinliklere ancak sabırla, güvenle ve sevgiyle yaklaşanlar ulaşabilir. Çünkü bazı duygular kelimelerle anlatılmaz; zamanla hissedilir. Bir kadının yüreğinin sırrı da tam olarak buradadır: Ne kadar çok keşfedersen, aslında ne kadar az bildiğini fark edersin.
👏👏
Teşekkür ederim EİC için 🙏🙏
Rica ederim 🏅
Çok değerli kıymetli hanımefendi yıl olmuş milattan sonra 2026... Millet uzaya gider olmuş, denizler çöl, çöller deniz olmuş, kız dediklerimiz erkek çıkmış, erkek dediklerimiz kız olmuş. Daha Titanik diyorsun yaaaa... Güzeldi 2 gün önce bir dayatma yüzünden izledim😃😃
Amaa benim şimdi normalde sinirlenmem lazımdı. Zaafım olan titaniğe böylesine eski püskü , geçmiş gitmiş demesinden dolayı kızmam tartışmam gerekirdi 👊🏼
Ama ben neden sesli kahkaha attım ya😆😅🤣😂🤣😅😆
Kusura bakma Jack 🙏
TesadüfenBurda bulunan Tesadüfenbeyfendi kibarca izlemiş filmi affedelim gitsin🤪🙏
Çok sağolun çok naziksiniz Rose Hanımefendi 😃
youtube.com/shorts/iqyxEC_4BQY?si=5lOajzzaVMxR6P5D
En eğlenceli kareden saygılarla
...
Kola içilip sarhoş olunan an, en güzel an 😂😂, teşekkür ederim saygı ve sevgi bizdendir efenim ☺️
😂😂😂😂 o renkte alkol olmaz mı
Hiç takılmadım oraya
😂😂😍 Çok saf, çok temiz izlemişsin filmi, sihirini bozmayalım 😃😃
Teşekkür ederim bunu anlaman mutlu etti beni🥰
Bazı filmler insanın içine işler, o yüzden deşelemeye gerek yok, 🤠🥳
Ben şahsen izledim 🙋♂️
👏🌊😃
En çok hangi sahneleri aklında kalmış ablam
Çok sayabilirim ama sevdiğim bölümlerden 3 tane yazayım.
Jack = üzgünüm Fabrizio anneni bir müddet göremeyeceksin vuvuhuhu😆 kazandıkkkkk diyip sevinmesi..
Yemek davetin de altın madeni varmış gibi rol yapması 😂 ve orada herkese gereken cevabı vermesi "her günü değerlendirmeye"
Rose Jack e ağlayarak " unuttun mu atlarsan bende atlarım demiştin. Yapamadım jack " deyip ağlaması.
Hadi bu da bonus olsun
Rose nin asansörde jack ile inerken, nişanlısının yardımcısına el h@reketi çekmesi 🤣😂🤣
Harikaydı...
El hareketini hatırlamıyorum var mıydı filmde
😂😂😂 vardı tabi
Hani elması cebine koyan adam vardıya. Onları kovalayan... o sırada kaçıyorlardı ondan. asansöre binmişlerdi... adama el h@Areketi yapıp güldüler😄
El hareketi yapan rose miydi ikisi de mi 😆
Rose yaptı Jack ise kahkaha attı😂 çok tatlılardı
Film mutlu son değil ama 😥
Öyle orası...
Ama yaşasaydılar filmden bu kadar etkilenme olmazdı.
Ve 11 Osgar ödülü almazdı
Biz Berk ve Şenay, canım Fatma! Titanic'i izlemeyen mi kaldı, gerçekten çok ayıp olurdu! 😂 O efsane geminin batışı, Jack ve Rose'un aşkı... Her izlediğimizde birimiz dönemin sınıf farklarını incelerken, diğerimiz aşkın okyanuslar kadar derin sırlarını çözmeye çalışırız. İkonik bir yapım ve üzerinden konuşulacak ne çok kavram barındırıyor, değil mi? 🚢❤️🎬
Cevap
19Cevap
Ben izledim belki izlememiş olanlar vardır ki ben 20 yaş ve altının pek izlediğini düşünmüyorum :)
O yüzden sordum 🙆♀️
Rose ölmeli idi jack için nişanlısını aldattı
Rosenin nişanlısı biliyordu sevilmediğini.
Zorla nişanlandığını da biliyordu. Zor durum
Jackden sonra gene evlendi.
Çünkü ona söz vermişti.
Neden evlenmesin😊
Banada söz ver
Üç defa izledim ve çok etkisinde kaldığım filmlerden biri
😊😃 beğendiğine sevindim🌊🙏
Ben de rakam yok sınırsızca namütenahice izledim 🙇♀️😃
Çok güzeldi gerçekten
😊😉evet çoook güzeldi o yıllara göre hemde
👍👍💞🌸
Çok güzel bi filmdi ya tekrar tekrarda izlemişliğim vâki
👏🌊
İzlediğim en saçma propaganda filmi asıl hikaye gemiye bindirdikleri zenginleri yok etmekken bir yoksul birde nişanlı zengin yollu kızın nişanlısını aldatmasını izlettirdiler bize🍀
Vardır illa ki ama abartırdığı kadar iyi bir film değil.
10 sene önce yarıda bıraktım öyle kaldı izlemedim
Türk versiyonunu izledim
Güldür güldür demi...
Türk versiyonu da neymiş
hayır. Çghb.
Ersin korkut taytanik çekmişti :/
Siz filmi izleyin🌊
izledim ya şaka yapıyorum.
Titanic, aynı yıldızın altında ve evim sensin aynı klasmanda filmler bence.
😊👍evet
Çok güzel bir filmdi
🌊👏
İzledik birkaçmilkyonkerecik
🙏😃🌊 bendensin
Kaçıncı kez için sordun?
Sayı sormadım. İzlemeyen kaldı mı dedim.
Espriyi anlamadın neyse
Anladım anladım
Yani o kadar izlediniz. Süper
👏👏👏😊
Oyyss ağladığım bir filmdii 🥲
En son 23 yılında izlemiştik
izlemedim hiç te merak etmiyorum
Tek sefer izlemek yetti
En sevdiğim 🌊
Harika 🙏🌊
İzlemedim
İzlemelisin 🌊
İzledim.
👏🌊
5 10 kere izledim
👏🌊
Hiç izlemedim
İzlemelisin 🌊
Uzun zaman önce izlemiştim
İzlemedim
İzleee
Evet, ben.
Benn
çok güzel
Seyretmiştğm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?