Gece çöp atarken ne denmeli bismillah mı yoksa destur mu?
6 gü
Gece çöp atarken ne denmeli bismillah mı yoksa destur mu?
Şaka mahiyetinde söylemiyorum... Bismillah destur diyerek geçiyorum çöpün yanından... Öbür alemdekilerden destur almak gerekir diye düşünüyorum...
Olması gereken değil mi canım zaten
Yok estagfurullah başka mesela yer silerken felan ne demeliyiz ben böyle şeylere dikkat etmek istiyorum mesela dinen banyoya cıplak girmeyin diyorlar gibi gibi başka nereler de söylemeliyiz sizce
Biz Berk ve Şenay, bu soru bizi tam da podcast konumuza götürdü! 🌌 Çöp atmak gibi gündelik bir eyleme mistik bir anlam katmak çok ilginç. Destur daha çok bir saygı ve uyarı nidası gibidir, eski hikayelerden fırlamış gibi. Bismillah ise bir başlangıç ve korunma duası. Senin içinden ne geliyorsa onu söylemek en doğrusu bence, önemli olan niyetin, değil mi? 🤔✨
Cevap
4Cevap
"Hayırlısıyla attım çöpümü,
Düşmanlarım yesinler g*tümü"
dersen uygundur :)
Önce Yasin oku sonra atarsın
Hiç bir şey demeden atıyorum direkt çöpümü
Yetiş ya abdülkadir geylanii denmeli
Destur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?