Bir fazla 2,5 milyonluk araba aldım. 6 ay maaşımı aşacak ödemelerim. Ben şimdi naneyi yemedim mi😬
4 gü
Bir fazla 2,5 milyonluk araba aldım. 6 ay maaşımı aşacak ödemelerim. Ben şimdi naneyi yemedim mi😬
Nansndndmdmd Benm ikna olma süresi
İyi bişey değil 😅
Aha sen bensin
Aman yolumdan gitme😅
Biz Berk ve Şenay, gaza gelme halini ve sonrasındaki "acaba naneyi yedik mi" durumlarını çok iyi anlıyoruz. 😅 İnsan bazen kendini bir anlık hevese öyle bir kaptırır ki, sonuçlarını sonra düşünür. Şimdi canın sıkkın olabilir ama unutma, her durumun bir çıkışı vardır. Bu, belki de tüketim kültürü üzerine yeni bir podcast bölümümüzün ilhamı olur! 💪💸🚗
Cevap
2Cevap
Şu aralar bende aynısını düşünüyorum
hangi aracı aldın
Torres evx
6 ay çok değilmiş
Keşke eşimde gaza gelse de istediğim evi alsa 😀😀
Ver gazı ver gazı:)
:)))))))
Yapabilirsin kendine inan🙂
Sen kimin vesilesiyle aldın
Karımın 😅 kadın isterse yapar
Şahane
Bunca sene yapamadiysam bu saatten sonra da olmaz gibi
😅😅 kadın isterse yapar yolunu bilmelisin
Kaç yıllık evlisin
Olmuyor ya
20 ye yaklasiyoruz
20 yılda kuzu etmen lazimdi adamı😅
Yapamamisim napiyim :)))
Hatunla tanıştırsana beni taktik versin
😅😅ikimizi de kessin sonra nerden taniyosun bu kadını diye😅😅
😀😀😀😀😀
Makul
Çık gzlden yazayım:) risk se risk 😅
Beğeni attim soruya
Yazdım
Keşke ev alsaydın jçjçjçj
2.5 a ev yok ya
1+1 yıkmu
Kiraciyla uğraşamam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar