ders yapmak istemiyorum, eğlenmek de istemiyorum, eğitici video hiçbir şey istemiyorum
konuyu bel altı yapmayın ciddi soruyorum yardımcı olmak isteyen var mı?
konuyu bel altı yapmayın ciddi soruyorum yardımcı olmak isteyen var mı?
Cevap
23Cevap
Bazı zamanlar oluyor öyle monotonluk dert etme gecer
Mesaj kutum acık ordan yazabilirsin
Konu niye bel altına bağlansınki. Eşeğin kulağına karpuz kabuğu sokmak gibi olmuş
@tuglem88_ iyi akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı
Var konusursan gel buyur
Buyur gel
Cekmeyecegim istersen gelebilirsin
bazen bende de oluyor
Stres kaynaklı bir depresyon gibi.
depresyondasın
strese veya depresyona girmişsindir
Sen de tkp edr msn az evvel bn ettim
Otur boş boş
Bir beklentin kalmamış hayattan
Hangi sınava hazırlanıyorsun?
Çevren yok mu takıl sohbet et
Eee erkesizlik iste
Cok alaka
Bende öyle
26 yaşında dersmi olurmuş abla
Valla bende öyle hayat çok sıkıcı geliyor
Arkadaşlarınla çık bişeyler iç
depresyon
Tükenmişlik gibi bir şey mi yaşıyorsun aceba 🧐
Arada hepimize oluyor
İncinmişsin
Havalardan
88 li misim
Neredesin
Orasi neresi
Depresyondasin baba
Kimse yok kki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Bazen hiçbir şey istememek, sanki hayatın düğmesine basılmış gibi hissetmek çok doğal bir durum. Sanki bir "downtime" sürecindesin gibi geliyor bize, enerjinin çekildiği bir an. Belki de bu dönem, dinlenmen ve kendine dönmen için bir fırsattır, ne dersin? 🧘♀️ Hayatın o sonsuz akışında bazen durmak da bir adımdır unutma. ✨