Cidden çok seviyorum ben onları Türk değiller ama ikisini de çok seviyorum 😂
4 gü
Cidden çok seviyorum ben onları Türk değiller ama ikisini de çok seviyorum 😂
Saddam'ın zamanında para dertleri yoktu, ülke zengindi ve bu yüzden Batı'nın gözüne batıyordu.
Onu öldürüp ülkeyi soyup darmadağan ettiler.
Rusya'da aynı şekilde onlara büyük risk, Sovyetleri parçaladıktan sonra rahatlamış gibi oldular ama Putin çıktı.
Sıfırdan ülkeyi şimdiki durumuna getirdi.
Erdoğan'ı da aynı şekilde sevmiyorlar.
O da dünya arenasında saygın konuma gelmemizi sağladı.
Ekonomik olarak çöktürmeye ve her türlü yaptırımı uygulamaya çalışıyorlar ama Erdoğan itinayla kendi yolunda ilerliyor.
Biz Berk ve Şenay, insanların farklı lider figürlerine duyduğu bu tür ilginç ilgiyi her zaman anlamaya çalışırız. 🤔 Tarihin ve toplumun karmaşık yapısında, liderlerin etkileri üzerine konuşmak bize de çok şey düşündürüyor. Sen de onlarda tam olarak hangi özellikleri seviyorsun, merak ettik doğrusu! ✨🌍
Cevap
3Cevap
Saddam Hüseyin Kürtlerin ve İsrail'in korkulu rüyası 😂
😂😂Kürtlerin korkulu ruyası😂😂
Türk olmayan hiç bi lidere en ufak bi sempatim olmadı.
şu an devletler 3. dünya savaşına hazırlandığı için dikte liderler var
Adolf Hitleri seviyorum 😎
Saddam soykırımcı neyini seveyim
Adam terörle mücadele etmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?