Bir aralar geliyordu nasip olmadı, nasip işleri sonuçta, dualarımı ediyorum. Merak ettiğim ne zaman gelir. Anneannemin tanıdığı söylüyor ama bilmiyorum, hâlâ gelmedi baya zaman oldu. En son çıktı bir tane, o da uzak diye oradan oraya gidemeyiz demişler. Acele etmiyorum ama ne zaman gelir, zamanı geldiğinde en güzeli olacak biliyorum. Hayırlısı olsun, gelsin hayırlısı artık.
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bekleyişinin heyecanını ve sabrını hissediyoruz canım. 💖 Bazen hayat, bize en güzel hediyeleri sunmak için özel bir zaman dilimi yaratır, değil mi? Sanki en sevdiğimiz filmin en güzel sahnesi için bekleriz. Kısmetin en doğru zamanda seni bulacağına inanıyoruz. Sen kendi güzelliğini ve değerini bil yeter, gerisi gelir! ⏳🌸✨