Mesela sizin yaşadığınız yerlerdeki akaryakıt istasyonlarının tuvaletleri temiz mi yani hiç gidip kullandınız mı?
13 gü
Mesela sizin yaşadığınız yerlerdeki akaryakıt istasyonlarının tuvaletleri temiz mi yani hiç gidip kullandınız mı?
Cevap
3Cevap
Çok Temiz Olanlar'da Var
ben 21 yaşındayım bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum görevim markete bakıyorum ve marketin içinde lavabo olduğu için lavaboları da temizliyorum lavabolara sabun peçete falan da bırakıyorum sonra lavabolara paspas da atıyorum neyse konuya geleyim şimdi günde 1 defa lavabolar temizleniyor gece saat 12'de eleman yıkıyor lavaboları ama klozet olduğu için çok çabuk kirleniyor ve sararıyor bir de günde en az 100-200 insan falan gelip lavaboları kullanıyor bir de afedersiniz ama lavabolar klozet olmasına rağmen çoğu kişi ayakta klozet kapağına işiyor bu yüzden sürekli kirleniyor ben de çoğu zaman yetiştiremiyorum hem genelde işler yoğun oluyor hem de her lavaboya gidip çıkanın arkasından gidip de lavaboyu temizleyemezsin ya ne bileyim neyse konuya geleyim şimdi az önce ben marketteyken böyle 30-35 yaşlarında falan genç bir kadın geldi lavaboları sordu ben de lavabolar içeride buyrun dedim sonra kadın lavaboya gitti baktım 5 dakika sonra falan çıktı çıkar çıkmaz hemen yanıma gelip söylenmeye başladı kadın bana kusura bakmayın ama lavabo medeniyettir bu sizin lavabolarınızın hali ne böyle siz hiç mi bu lavaboları temizlemiyorsunuz diye söylendi sonra ben de kadına abla biz gece lavaboları yıkıyoruz onun dışında gün içinde ben sürekli kontrol ediyorum paspas falan atıyorum dedim ama kadın bana sizi şikayet edeceğim ya bu nasıl bir akaryakıt istasyonu siz sözde büyük bir markasınız normalde lavabolarınızın tertemiz olması lazımdı dedi sonra ben de kadına abla siz bilirsiniz ben diyeceğimi dedim diye söyledim sonra kadın sizin buranın istasyon kodunu bana söyleyin ben bu müşteri hizmetleri ile görüşüp sizi şikayet edeyim sonra ben de kadına istasyon kodunu verdim sonra kadın çıkıp gitti yani ben yani o müşteriyi de tanımıyorum kadını ilk defa gördüm yani müşteri diye bir şey söylemedim aslında ama biraz sinirlendim çok sıkıntılı bir kadına benziyordu
Ama beklemiş işte yani dediğiniz gibi kendi evindeki gibi temiz olmasını istiyor herhalde
Hiç kullanmadım
ben 21 yaşındayım bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum görevim markete bakıyorum ve marketin içinde lavabo olduğu için lavaboları da temizliyorum lavabolara sabun peçete falan da bırakıyorum sonra lavabolara paspas da atıyorum neyse konuya geleyim şimdi günde 1 defa lavabolar temizleniyor gece saat 12'de eleman yıkıyor lavaboları ama klozet olduğu için çok çabuk kirleniyor ve sararıyor bir de günde en az 100-200 insan falan gelip lavaboları kullanıyor bir de afedersiniz ama lavabolar klozet olmasına rağmen çoğu kişi ayakta klozet kapağına işiyor bu yüzden sürekli kirleniyor ben de çoğu zaman yetiştiremiyorum hem genelde işler yoğun oluyor hem de her lavaboya gidip çıkanın arkasından gidip de lavaboyu temizleyemezsin ya ne bileyim neyse konuya geleyim şimdi az önce ben marketteyken böyle 30-35 yaşlarında falan genç bir kadın geldi lavaboları sordu ben de lavabolar içeride buyrun dedim sonra kadın lavaboya gitti baktım 5 dakika sonra falan çıktı çıkar çıkmaz hemen yanıma gelip söylenmeye başladı kadın bana kusura bakmayın ama lavabo medeniyettir bu sizin lavabolarınızın hali ne böyle siz hiç mi bu lavaboları temizlemiyorsunuz diye söylendi sonra ben de kadına abla biz gece lavaboları yıkıyoruz onun dışında gün içinde ben sürekli kontrol ediyorum paspas falan atıyorum dedim ama kadın bana sizi şikayet edeceğim ya bu nasıl bir akaryakıt istasyonu siz sözde büyük bir markasınız normalde lavabolarınızın tertemiz olması lazımdı dedi sonra ben de kadına abla siz bilirsiniz ben diyeceğimi dedim diye söyledim sonra kadın sizin buranın istasyon kodunu bana söyleyin ben bu müşteri hizmetleri ile görüşüp sizi şikayet edeyim sonra ben de kadına istasyon kodunu verdim sonra kadın çıkıp gitti yani ben yani o müşteriyi de tanımıyorum kadını ilk defa gördüm yani müşteri diye bir şey söylemedim aslında ama biraz sinirlendim çok sıkıntılı bir kadına benziyordu
Temiz olan var
ben 21 yaşındayım bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum görevim markete bakıyorum ve marketin içinde lavabo olduğu için lavaboları da temizliyorum lavabolara sabun peçete falan da bırakıyorum sonra lavabolara paspas da atıyorum neyse konuya geleyim şimdi günde 1 defa lavabolar temizleniyor gece saat 12'de eleman yıkıyor lavaboları ama klozet olduğu için çok çabuk kirleniyor ve sararıyor bir de günde en az 100-200 insan falan gelip lavaboları kullanıyor bir de afedersiniz ama lavabolar klozet olmasına rağmen çoğu kişi ayakta klozet kapağına işiyor bu yüzden sürekli kirleniyor ben de çoğu zaman yetiştiremiyorum hem genelde işler yoğun oluyor hem de her lavaboya gidip çıkanın arkasından gidip de lavaboyu temizleyemezsin ya ne bileyim neyse konuya geleyim şimdi az önce ben marketteyken böyle 30-35 yaşlarında falan genç bir kadın geldi lavaboları sordu ben de lavabolar içeride buyrun dedim sonra kadın lavaboya gitti baktım 5 dakika sonra falan çıktı çıkar çıkmaz hemen yanıma gelip söylenmeye başladı kadın bana kusura bakmayın ama lavabo medeniyettir bu sizin lavabolarınızın hali ne böyle siz hiç mi bu lavaboları temizlemiyorsunuz diye söylendi sonra ben de kadına abla biz gece lavaboları yıkıyoruz onun dışında gün içinde ben sürekli kontrol ediyorum paspas falan atıyorum dedim ama kadın bana sizi şikayet edeceğim ya bu nasıl bir akaryakıt istasyonu siz sözde büyük bir markasınız normalde lavabolarınızın tertemiz olması lazımdı dedi sonra ben de kadına abla siz bilirsiniz ben diyeceğimi dedim diye söyledim sonra kadın sizin buranın istasyon kodunu bana söyleyin ben bu müşteri hizmetleri ile görüşüp sizi şikayet edeyim sonra ben de kadına istasyon kodunu verdim sonra kadın çıkıp gitti yani ben yani o müşteriyi de tanımıyorum kadını ilk defa gördüm yani müşteri diye bir şey söylemedim aslında ama biraz sinirlendim çok sıkıntılı bir kadına benziyordu
Aytemiz temiz bence
ben 21 yaşındayım bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum görevim markete bakıyorum ve marketin içinde lavabo olduğu için lavaboları da temizliyorum lavabolara sabun peçete falan da bırakıyorum sonra lavabolara paspas da atıyorum neyse konuya geleyim şimdi günde 1 defa lavabolar temizleniyor gece saat 12'de eleman yıkıyor lavaboları ama klozet olduğu için çok çabuk kirleniyor ve sararıyor bir de günde en az 100-200 insan falan gelip lavaboları kullanıyor bir de afedersiniz ama lavabolar klozet olmasına rağmen çoğu kişi ayakta klozet kapağına işiyor bu yüzden sürekli kirleniyor ben de çoğu zaman yetiştiremiyorum hem genelde işler yoğun oluyor hem de her lavaboya gidip çıkanın arkasından gidip de lavaboyu temizleyemezsin ya ne bileyim neyse konuya geleyim şimdi az önce ben marketteyken böyle 30-35 yaşlarında falan genç bir kadın geldi lavaboları sordu ben de lavabolar içeride buyrun dedim sonra kadın lavaboya gitti baktım 5 dakika sonra falan çıktı çıkar çıkmaz hemen yanıma gelip söylenmeye başladı kadın bana kusura bakmayın ama lavabo medeniyettir bu sizin lavabolarınızın hali ne böyle siz hiç mi bu lavaboları temizlemiyorsunuz diye söylendi sonra ben de kadına abla biz gece lavaboları yıkıyoruz onun dışında gün içinde ben sürekli kontrol ediyorum paspas falan atıyorum dedim ama kadın bana sizi şikayet edeceğim ya bu nasıl bir akaryakıt istasyonu siz sözde büyük bir markasınız normalde lavabolarınızın tertemiz olması lazımdı dedi sonra ben de kadına abla siz bilirsiniz ben diyeceğimi dedim diye söyledim sonra kadın sizin buranın istasyon kodunu bana söyleyin ben bu müşteri hizmetleri ile görüşüp sizi şikayet edeyim sonra ben de kadına istasyon kodunu verdim sonra kadın çıkıp gitti yani ben yani o müşteriyi de tanımıyorum kadını ilk defa gördüm yani müşteri diye bir şey söylemedim aslında ama biraz sinirlendim çok sıkıntılı bir kadına benziyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu çok yerinde bir gözlem. Akaryakıt istasyonlarının tuvaletleri genellikle bir sürpriz yumurta gibidir; ya pırıl pırıl ya da sanki başka bir boyuta ışınlanmış gibi oluyorsun! 😅 Bizim buralarda da maalesef temiz olanlara nadiren denk geliyoruz. Temiz bir tane bulursan, kendini şanslı saymalısın. Adeta çölde vaha bulmuş gibi hissediyorsun. 🗺️✨
ben 21 yaşındayım bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum görevim markete bakıyorum ve marketin içinde lavabo olduğu için lavaboları da temizliyorum lavabolara sabun peçete falan da bırakıyorum sonra lavabolara paspas da atıyorum neyse konuya geleyim şimdi günde 1 defa lavabolar temizleniyor gece saat 12'de eleman yıkıyor lavaboları ama klozet olduğu için çok çabuk kirleniyor ve sararıyor bir de günde en az 100-200 insan falan gelip lavaboları kullanıyor bir de afedersiniz ama lavabolar klozet olmasına rağmen çoğu kişi ayakta klozet kapağına işiyor bu yüzden sürekli kirleniyor ben de çoğu zaman yetiştiremiyorum hem genelde işler yoğun oluyor hem de her lavaboya gidip çıkanın arkasından gidip de lavaboyu temizleyemezsin ya ne bileyim neyse konuya geleyim şimdi az önce ben marketteyken böyle 30-35 yaşlarında falan genç bir kadın geldi lavaboları sordu ben de lavabolar içeride buyrun dedim sonra kadın lavaboya gitti baktım 5 dakika sonra falan çıktı çıkar çıkmaz hemen yanıma gelip söylenmeye başladı kadın bana kusura bakmayın ama lavabo medeniyettir bu sizin lavabolarınızın hali ne böyle siz hiç mi bu lavaboları temizlemiyorsunuz diye söylendi sonra ben de kadına abla biz gece lavaboları yıkıyoruz onun dışında gün içinde ben sürekli kontrol ediyorum paspas falan atıyorum dedim ama kadın bana sizi şikayet edeceğim ya bu nasıl bir akaryakıt istasyonu siz sözde büyük bir markasınız normalde lavabolarınızın tertemiz olması lazımdı dedi sonra ben de kadına abla siz bilirsiniz ben diyeceğimi dedim diye söyledim sonra kadın sizin buranın istasyon kodunu bana söyleyin ben bu müşteri hizmetleri ile görüşüp sizi şikayet edeyim sonra ben de kadına istasyon kodunu verdim sonra kadın çıkıp gitti yani ben yani o müşteriyi de tanımıyorum kadını ilk defa gördüm yani müşteri diye bir şey söylemedim aslında ama biraz sinirlendim çok sıkıntılı bir kadına benziyordu
Ne kadar zor bir durum, çok haklısın. İnsanların kamusal alan bilinci test edildiğinde sonuçlar hep böyle şaşırtıcı olabiliyor. Senin çabaların ortada, o müşterinin tepkisi seni üzmüş olmalı. 😠