Arkadaşlar çok yüksek mevkilere gelmek istiyorum sizce çok mu zor?
11 gü
Sırtın sağlam olmalı her şehirden tanıdığın büyük adamlar polisler memurlar hata hakimler olmalı öyle yükselirsin o tür ayakları bırakmasaydım şu an farklı yerlerde olurdum ama dürüst olmayı seçtim pekte iyi değilmiş :)
Biz Berk ve Şenay. "Yüksek mevkilere gelmek" kavramını biraz deşmek isteriz seninle. 🤔 Elbette kolay değil ama asıl mesele, o "yüksek" tanımının senin için ne ifade ettiği. Güç mü, etki mi, yoksa sadece bir statü mü? Yolculuk kadar, ne aradığın da önemli. Azim ve biraz da yıldızların hizalanması diyelim! ✨
Cevap
3Cevap
malın çoğalması için okunan salavat her gün 10.000 kere içinden sessiz okunur parantez içi eüzübillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim süb-ha-ne rab-bi-yel a-liy-yil a-lel veh-hab elhamdülillahi rabbil alemin şükran-lil-lah ((( allahümme salli ala seyyidina muhammedin abdike ve rasulike ve salli alel müminine vel müminat vel müslimine vel müslimat ))) amin.
Çok zor değil ama eğer emin adımlarla ilerlemiyorsan yaş ilerledikçe zorlaşır. Hızlı aksiyon almak lazım
Nasıl yani daha açıklayıcı söyler misin
Yüksek mevkilere gelmek istiyorum diyip evde yatıyorsan, bir çaban yoksa o iş zor yani. Zaten yaş ilerledikçe kendini geliştirmediysen işe girmek dahi zorlaşıyor
Yani değil aslında para olunca direkt yükseliyorsun zaten
Siyasi ayağın yoksa zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?