13 gü

Sizce bu sebepten dolayı 24 yaşımda Vozol kullanmaya başlamam normal mi ?

Aslında ilk olarak 14-15 yaşlarımda sigara içmeye başladım, ama kısa süre sonra "Ulan hem tadı berbat, vücudu berbat kokutuyor. Hem de yanıp küle dönerken paranı da küle çeviriyor" diyerek bırakmıştım. O zaman henüz elektronik sigara, Vozol gibi şeyler ya yoktu veya neredeyse hiç yaygın değildi; ama kendi kendime "Çakmak gibi cepte taşınabilecek, yanmadan, kül falan olmadan ve en önemlisi de tadı güzel olan bir şey olsa içerim" diyordum, ama o zaman Vozol ve elektronik sigara olmadığı için içemedim ve bıraktım. Birkaç yıl önce ise Vozol'ü keşfettim ve 23 yaşımda Vozol içmeye başladım. Şu anda ise bana "Zaten sen sigara içmiyordun, o halde ne diye Vozol içiyorsun?" diyenler oluyor, ama bunun altında yatan sebebi bilmiyorlar.

#Diğer
Sizce bu sebepten dolayı 24 yaşımda Vozol kullanmaya başlamam normal mi ?
Cevapla