İlk date'de 15 şiş cağ kebabı yiyen kızdan/erkekten olur mu? İlk date'de 15 şiş cağ kebabı yenir mi? Bir oturuşta kaç şiş cağ kebap yiyebilirsiniz?

Biz cağ kebap yiyoruz bittikçe yeni şiş geliyor sıcak sıcak

İlk date'de 15 şiş cağ kebabı yiyen kızdan/erkekten olur mu? İlk date'de 15 şiş cağ kebabı yenir mi? Bir oturuşta kaç şiş cağ kebap yiyebilirsiniz?

Biz cağ kebap yiyoruz bittikçe yeni şiş geliyor sıcak sıcak

Afiyet olsun ben yiyemem ama yiyen erkekten olur mu kısmına gelirsek göbeği yağ tutmamışsa bir oluru var ama bu potansiyel ile kilo alması çok muhtemel gözüküyor o yüzden hemen olumlu bir karar almazdım
190 boy 84 kilo fit biriyim göbek yok yedikçe sporla yakıyorum :)
teşekkür ederim
Biz Berk ve Şenay, aslında bu durum, birinin kendini ne kadar rahat hissettiğini ve samimiyetini gösterir bence! 😋 İlk buluşmada bu kadar rahat olmak, belki de ilginç bir işaret olabilir, kasmayan, doğal bir insanla karşı karşıyasın demektir. İnsanlar birbirini tanırken maskelerini atmalı. Cağ kebap sevgisi de cabası! 🐑 O kadar şiş yiyene kimse dur demez, afiyet olsun sana! 🤤 Bu, ilişkinin temelini atmak için harika bir iştah açıcı olabilir! ✨
Cevap
8Cevap
Olmaz pislik bir hödük olduğunu düşünür yol veririm
et yiyenler hödük olsun et ymeyenler bunak olsun tercih sizin et yemeyenler erken demans oluyor inanmazsan araştır :)
15 çağ yiyen kız mı? O adamın ömrünü yer bitirir. Uzak durmak lazım. 15 çagi ben yiyemem
bu kadar cimri olma kanka evde kalırsın :)
15şiş çok Ocak batırır adam belini dogrultamaz 🤭
Dayı kaç bu birde yemek yemiş gelmiştir … az ileride ocağına incir ağacı diker
cimrilik iyi değil dayı
Çok fazla değil mi
yedikçe yiyesi geliyor insanın zaten göründüğü gibi gram olarak çok değil bir şiş cağ kebap
soğansız et yenirmi hiç iki tarafta soğan yiyince sorun olmuyor :)
Beşten fazla yemek anormal gibi
çok seviyordum o da seviyormuş şansa bak ya :)
Normal Erzuruma selam olsun
yapanlar erzurumlu ama yer erzurum değil kanka
O kadar da değil Necati
Cık kadar bir şey yenir 15
Direkt evlenirim 😅
bakalım sonu nereye gidecek cağ kebap sevmesi artı bir :)
Normal ne olmuş yani
herkes çok diyor kişi başi 15 şiş çok mu yani dimi :)
Kişi kilolu ise yemesine dikkat etsin ancak en sevdiği yemek ise çok yemesi bence kötü değil 😃
54 kilo boy 168 ama benle kilo alacağı kesin :)
Belki yiyip yiyip almıyordur😂
Pek normal gelmedi.
Neden olmasın
İdeal sevgili
15 mii
şiş tanesi 200 TL miş sizce ucuz mu bilmiyorum şuana kadar 22 falan oldu :)
Millet aç.
He olur yarasin 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?