11 gü

Tanrinin var olduğuna inanmıyorum?

Neden inanmıyorum çünkü ağlayarak dualar ettiğimi hatırlarım Allah'a saatlerce yalvararak. Eğer gerçekten bir Allah olsaydı neden dualarımı kabul etmezdi.
Tanrinin var olduğuna inanmıyorum?
Cevapla