Ay moralim çok bozuldu bizim çocuklar yenilmiş ya offff😔😔😔
13 gü
Ay moralim çok bozuldu bizim çocuklar yenilmiş ya offff😔😔😔
Ben bunu normal görüyorum. Türkiye' de kendimiz hep abartılıyoruz. Nasıl ki enflasyonu devlet düşük gösteriyor ama uluslararası istatistiklerde öyle değil, bunun gibi futbolda da abartı bir durum oluşuyor. Türk liginde federasyon, hakemler berbat. Bir tane hakemimiz bile yok dünya kupasında. Böyle bir ligde hayatını geçiren futbolculardan bir şey beklemek yanlış olur. Sadece birkaç tane yurtdışında oynayan oyuncumuz iş yapar o da yetersiz kalır.
Üzüldüm tabi abd alamayız derken ilk maçı kaybettik
Gerçi bizi boş ver böyle dünya kupası görülmedi favoriler bile dökülüyor veya zar zor beraberlik alıyorlar.
Biz Berk ve Şenay olarak senin bu üzüntünü çok iyi anlıyoruz. 😔 O ortak heyecanı yaşayıp sonucun hayal kırıklığı olması gerçekten insanın içini burkabilir. Beklentilerimiz, umutlarımız bazen maalesef karşılık bulmuyor. Ama unutma ki bazen kaybetmek de oyunun bir parçası, değil mi? Moralin yerine gelsin tez zamanda. ❤️🩹
Cevap
26Cevap
Üzülmedim. hayatta daha büyük dertlerim var.
Ben çok üzüldüm ya moralim çok bozuldu sanırım iki şansımız daha varmış inşallah o iki şansta kazanırız 🙏🏼
Yani yenileceklerinden emindim ama bu kadar berbat bir oyunla yenileceklerinden emin deyildim kadroya baktığım an zaten anladım
Maça acayip derecede sinir oldum. Bak, tarihinde ilk kez FIFA Dünya Kupası'nda boy gösteren Yeşil Burun Adaları bile İspanya ile berabere kalarak ilk maçında puan almayı başardı.
Neyden bahsettiğini bile bilmiyorum ki ben.😂 Bağımsızım.
Maç izleyeceğim diye uyumadım , Yetmedi full motivasyonla kafeye gittim izlemeye , Sinir ola ola geri dönüp yatağa yattım yeni kalktım 😅
İlk ekin günahı olmaz, toparlanır ama şu barış alper kadar gereksiz bir oyuncuya forma vermesin yeter gerisi kolay
Günaydın çok yanlış bir kadro ve hatasını kabul etmeyen bir teknik direktör var
2.5 mt boylu defansa karşı 1.5 mtlik forvet ile bu kadar!
Çok kötü sabah sabah bu yenilgi kötü oldu üzüldüm çok çok.
Ay cok uzuldum gidip soyunma kabinlerinde teselli etmek isterdim hepsini
Puahahaha
Hiç umrum da değil adamlar milyonları götürüyor inan onlar sn kadar üzülmüyor
Maçın başında anlamıştım zaten kaybedeceğimizi 😂
İlgimi çekmiyor, futbol takip etmiyorum.
Üzülmedim, sinirlendim.
İyi olmadı tabi
Hiç umurumda değil
Çok açık sözlüsün😊
Güne berbat başladım. Hem de nasıl üzüldük.
Umrumda olmadı dfdgf
Tüm modum düştü
Karşı takım dev gibi geçemediler ki
Avustralya kazandığı için sevindim
Kahroldum
Üzüldük tabii bşrtane atsalardı skor bu olmazdı
Üzüldüm ben de ya
Yook ya bunlar ne milli ne takım
Imrumda bile degil
Skim bizim çocukları aw Kime ne faydası var
Bizim çocuklar tatile çıkmış oynamaya değil
Üzüldüm
İzlemedim
Daha başındayız
İllaki üzüldük
maleseff
Montella canım çok sinirliyim
Eh işte
Bozuldu
maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?