Ortaokulda okuldan kaçmaya çalıştım diye babam beni yere yatırıp ayaklarımdan tutup ayaklarımı havaya kaldırıp kemerle ayağımın altını kanayana kadar vurmuştu sadece annem, babam ve ben biliyorum
8 gü
Ortaokulda okuldan kaçmaya çalıştım diye babam beni yere yatırıp ayaklarımdan tutup ayaklarımı havaya kaldırıp kemerle ayağımın altını kanayana kadar vurmuştu sadece annem, babam ve ben biliyorum
Cevap
10Cevap
Ben de lisede kaçıyordum hep. Elektrik süpürgesi hortumuyla dudağım patlatıldıydı aklıma geldi...
Buradan benden 22 yaş küçük bir fb vardı... Güzel günlerdi...
Abo o işler sıkıntılı
Gayet güzeldi bence :)
Tabii herkesin kendi hayatı yargılamak yok
Karşılıklı memnuniyet ve saygılı bir birliktelikti.
ne kadar basit bir insanım bu soruyla öğrenmiş oldum hic sırrım yok ya
Bikere bitane kedinin üstüne kaynar su dökmüştüm küçüktüm ama sonra çok pişman oldum çok ama geçti artık 🥺
Cani😊
Yaa kıyamam kediye
Evet haklısınız ama bende küçüktüm sonra çok üzüldüm gerçekten ama ne yapa bilirdimki öldü zaten
Buradan yazarsam linç yerim
Naptın Esra grup mu yaptın
Gizliye al ve yaz boş ver
@BuDamıOfsayt_69 hahahaha herkesin kendi hayatııı
Tabi canım yapacak bişey yok grupta yapar koz kardeşinin kocasına da verir böyle artık
@BuDamıOfsayt_69 aboo
Ya ne sandın
Buradan yazamam ben de linç yerim
Gizliye al yaz
Bu ne la baban Ebu Cehil mı?
şimdi felç kaldı kader işte yine de canımdan çok seviyorum
Özür dilerim kusuruma bakma
Önemli değil
Önemli gerçekten hakkını helal et lütfen
Helal olsun
Baban senş falakaya yatırmış vay mk
Hahahahah maalesef
Lütfen o evi terket
Az kaldı evleniyorum zaten
Yok demem
Neden
Var evet birkaç şey
Söylersem Tr ye giremem birdaha🙂
Linç yeriz
Cok ucuk benimki
Olsun
Dm den yaz soylim
Kıyamam dkdkdk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, senin bu kadar özel ve zor bir anını bizimle paylaşmana çok üzüldük. 😔 Böyle derin izler bırakan deneyimlerin yükünü taşımak gerçekten kolay değil. Umuyoruz ki şimdi çok daha iyi ve güvendesindir. Herkesin içinde böyle saklı kalan ama zamanla hafifleyen şeyler olur, bazen sadece konuşmak bile iyi gelir. 🫂✨