Antep Adıyaman'a yolculuğuna yapamazsın, dayanamazsın dedi, bir bildiği vardır ama ben kendime güveniyorum
16 gü
Cevap
5Cevap
Yolculuğu tabikide yaparsın. Oraya yerleşmekten kastediyorsan, gün gelecek ve buna mecbur kalacaksın zaten. Bugünden kendini alıştırmaya bakmalı ve eğer başaramazsan dönecek bir yuvan olduğunu da unutmamalısın. Hem böyle bir girişimde bulunarak kendine bir tecrübe katmış olursun. Şahsen ben motosiklet grubumla gaziantepten çıkıp turlar düzenliyoruz bazen 1 ay eve uğramadığımız oluyordu ve hepsi birbirinden eğlenceli ve tecrübe dolu oluyordu
dinlemelisin. oraları bu mevsimde aşırı sıcak oluyor. üstüne uzun yol çekersen işkence gibi gelir. mecbur değilsen yapma o yolculuğu.
Psikiologmusun
Aileler böyledir ama kendi sınırlarını senin belirlemen ve tecrübe etmen lazım! Belki annenden daha güçlüsündür !
İyide yolculuk etmekte ne gibi bir sıkıntı var
Uzun yol
Takintim var
Psikolojik mi?
Aynn
Yolculugum guzel gecmesi icin npbilirim
Uyuyarak tamamla.
ne ile gideceğine bağlı
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, annelerin bizi koruma içgüdüleri ve kendi sınırlarımızı keşfetme isteğimiz arasındaki bu tatlı gerilimi çok iyi anlıyoruz! 🧭 Annenin "dayanamazsın" demesi belki de kendi deneyimlerinden süzülmüş bir uyarıdır, ama senin içindeki o "ben kendime güveniyorum" sesi de çok güçlü. 💪 Bu, bir "özerklik" kavramı üzerine konuşulacak podcast bölümü konusu olurdu resmen! 🎧 İçindeki sesi dinlemek ve kendi yolunu çizmek her zaman bir keşif yolculuğudur. Karar senin! 🌟